Kamfisken spiser ikke

Kjøpte oss en kampfiskhann for ca 4 dager siden fra en dyrebutikk i nærheten. men til nå har den ikke tatt til seg noe føde... Den har begynt å lage skumrede og svømmer rundt og koser seg, men den spiser ikke. i dyrebutikken fikk den mygglarver, hos meg får den tørrfor(flak). kan det være at den er kresen? og at jeg skal prøve å gi den mygglarver?
Min er heller ikke begeistret for flakfôr. Jeg bruker [URL=http://www.webzoo.net/site/maler/x/?case_vis=visprodukt&kategoriID=&sok=ja&produktid=2563&HKatID=]dette[/URL] fôret som basismat og supplerer med blant annet frossenfôr. Disse kulene er laget spesielt for kampfisk og begge mine er ville etter det. Hunnen hopper til og med opp etter fingrene mine når jeg kommer med dette
Takk for svar finnes det foret i vanlige dyrebutikker? hvis ikke blir det mygglarver så fort som mulig
Jeg kjøpte min pakke på en Tropehagen-butikk så jeg skulle tro den er enkel å få tak i, men du må gjerne gi den mygglarver også.

Her finner du retningslinjene for forumet, de sier bla at det ikke er lov med flere tråder om samme tema.
Slettet den andre tråden din
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap