Nybegynnere med små kar som prøve-periode.

Jeg er det skal få meg et 140-180 liter snart. Det har gått ganske dårlig i det siste med det ene akvariet mitt på 25 liter. Det er veldig bra med karet mitt nå da.

Hva er deres fortelling om deres første kar?
Jeg og mine søsken fikk et kar på rundt 100 liter av min onkel for maaange år siden, har faktisk blitt rundt 30 år nå.

Vi hadde endel guppy og diverse der. Husker jeg byttet fisk med en i klassen og at vi til tider styrte masse med det karet.

De første årene hadde det et luftdrevet filter, tror jeg var en 12-13 år da jeg hadde klart å spare sammen nok til å kjøpe det minste utvendige filteret til Eheim. Det filteret er forøvrig i bruk idag, over 20 år senere...
Hadde en bolle med 3 gullfisker da jeg var 17-18. Hadde ikke peiling på hva jeg drev med.

Fikk mitt første ordentlige akvarium i februar i år; 90 liter, og to uker senere en 15 liter.

Har nå 5 kar: 90, 48, 2x22 og 15 liter.
Mvjnz
Hadde en bolle med 3 gullfisker da jeg var 17-18. Hadde ikke peiling på hva jeg drev med. Fikk mitt første ordentlige akvarium i februar i år; 90 liter, og to uker senere en 15 liter. Har nå 5 kar: 90, 48, 2x22 og 15 liter.


I så fall har du tilegnet det mye kunnskap på kort tid. Kudos* til deg



*Jada, vet at Kudos egentlig ikke er lov å si.
Takk

Og kudos er vel ganske allment akseptert i disse dager? Har hvertfall sett det ganske ofte i det siste..
Tilfeldig bekjentskap
© christian k
Reklame for plussmedlemskap