Ancistrus

Hei lurer på om Hannen ligger å ruger på egg,hvordan ser eggene ut? Tok opp roten han ligger under.Dær var det en grop og han nektet å flytte seg,så noen brun-orange gele aktiv ? kan det være egg? Det rørte på seg.
ser det var noen skrive leifer dær..mener brun orange gele aktig..lol
Se her. Der er det bilder av Ancistrus med egg.
Takk det hjalp,klarte å finne hvor lang tid det ca før han slipper dem ut. Men er det normalt at hunn fisken ikke er ute å spiser ? jeg har to og den ene hoa e ikke å se,enda det er agurk og annet snacks,blir de sliten av egg legging? Forstår at hannen ikke kommer.
Når tid er det du forer Ancitrsuene dine ?
Du vet at det helst skal ha maten etter minst en halv time etter at lystet er slukket.
ja det har jeg fått med meg,men den siste uken har den ene hoa ikke rørt seg nesten. Den andre beveger seg stort sett hele hele tiden om det er dag eller natt. Før det var dem bestandig framme alle sammen. Derfor lurer jeg på om den kan ha blitt sliten etter egg legging
Jeg tror det- Vansklig å si§!"#¤%&/()=?
Har tatt vannbytte i dag ,time will show
Bluelight
Hei lurer på om Hannen ligger å ruger på egg,hvordan ser eggene ut? Tok opp roten han ligger under.Dær var det en grop og han nektet å flytte seg,så noen brun-orange gele aktiv ? kan det være egg? Det rørte på seg.
Hos meg blir ungene i hulen til de for godt befinnende drar på tokter på egenhånd. Hannen holder seg ved hulen, og lar gjerne ungene få ligge under buken/ved siden av han etter at de er frittsvømmende.. Pr. i dag har jeg ca 40 unger som drar seg mot 3cm i størrelse, samt at dette paret også avgir gule avkom som jeg ikke har lykkes å fore opp..Lykke til!!
Jeg overtok akvariet for ca to mnd siden. Den forrige eieren har ikke hatt egg på disse,så det er jo litt artig at fiskene hvertfall prøver. Har vært veldig flink med vannbytter,1-2 ganger i uken. Pluss forskjellig grønt for . Det hadde fiskene aldri fått. Så jeg takker virkelig for utrolig mye bra info. Men det er ikke bestandig jeg klarer å finne det jeg leiter etter ,så noen ganger er det enkler å spørre , man får bestandig raske svar her inne

Må slenge med at jeg har kjøpt meg 10 cherry barbe, vært i karret i to dager og ser ut som hele gjenget trives Disse fiskene lager virkelig liv,utrolig nydelige småfisk.
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Gradin
Reklame for plussmedlemskap