Noen som kan hjelp med denne?

Blir bare mer og mer i tvil om hvilken fisk dette er jo flere bilder jeg sammenligner den med. Noen som har noen ide? Og isåfall, hvordan ser dere forskjell? ^^,

Sorry for dårlig bilde. Skal legge inn et bedre så fort jeg får tatt ett.
jeg tipper det er en ung gibbiceps.
Plussmedlem
Geir Johansen
Malle?

Ja, en Gibbiceps - som nevnt.
Takk for svarene. Gibbiceps var en av de jeg lurte på om det var ja

Noen som med det samme har noen tips om hvordan jeg får den til å spise malletabletter? Spiser kun alger, å frykter det blir for lite for den. :/
Plussmedlem
Hva slags malletabletter er det du har?

Du kan også forsøke agurk og squash.
Loomis
Hva slags malletabletter er det du har? Du kan også forsøke agurk og squash.



Astra Tropical spirulina wafers heter de. Har prøvd med agurk også, men har ikke vært å "luktet" på dem engang. :/
Svein Richard Hansen
Prøv med squash, det liker de veldig:)


Jepp, skal teste det
Svein Richard Hansen
Prøv med squash, det liker de veldig:)


Samme her - har en liten Gibbiceps som ikke tar de fleste malle-produktene, men prøv Tropical Super Tabin B. Den elsker min Gibbi - og squash gir jeg på en gaffel i rustfritt stål som jeg stikker i kanten på en skive squash for å få den til å synke. Hele skiven er borte neste morgen
Selmer
[QUOTE=Svein Richard Hansen]Prøv med squash, det liker de veldig:)


Samme her - har en liten Gibbiceps som ikke tar de fleste malle-produktene, men prøv Tropical Super Tabin B. Den elsker min Gibbi - og squash gir jeg på en gaffel i rustfritt stål som jeg stikker i kanten på en skive squash for å få den til å synke. Hele skiven er borte neste morgen

Ja er blitt ofret en gaffel her også til det bruket Skal teste den typen tabletter ja.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap