Trenger hjelp med

hei jeg har nettop begynt med ett nytt akvarie og har kjøpt 1 hann kampfisk,har lest en del om fisken men synest det er vanskelig å få svar på MINE spørsmål, det er ikke mitt første akvarie, oppvokst med akvarie på rommet... men har ikke hatt akvarie på en god stund nå.... vurderer å kjøpe 2 hunn kampfisker snarest.... men lurer på om det er en god ide' hørt att de kan stresse hverandre opp og at en eller flere av kampfiskene kan dø... og så lurer eg på om det er noen av dere som vet on noen fine litt gøye fisker eg kan ha i akvariet sammen med kampfisken... og ja en ting han nekter å spise maten sin og eg vet ikke helt hva eg ska gjøre??? han spiser det men spyter det ut igjen...
Har vel svart deg andre steder på de fleste spørsmålene, men når det gjelder mat så vil jeg anbefale [URL=http://www.webzoo.net/site/maler/x/?case_vis=visprodukt&kategoriID=&sok=ja&produktid=2563&HKatID=]dette[/URL] fôret. Mine er helt spinnville etter dette og hopper gjerne opp av vannet for å få tak i det.

Kampfiskene liker også mygglarver, enten de er frosne eller frysetørkede.
Apropos hoppende Bettas.. jeg har 2 kampfisk-damer, og her om dagen skulle jeg mate ynglene mine i yngelboksen..w000ps, plutselig var det et rovdyr av en Betta oppe i den lille yngelboksen.. :o
Men det gikk bra
Tilfeldig bekjentskap
© Holger Lockertsen
Reklame for plussmedlemskap