Er dette rimlig?

Jeg så på www.finn.no og der så jeg et akvarium som har vært i drift i 3 månder som selges.

Info om det: Det er et 160l.
Det følger med: lys, amatur, pumpe, varmekolbe og skapet til det.
Det er et Juwel-akvrium.

Takk for svar!
umulig å si om det er rimelig uten noen pris
SORRY, SORRY SORRY SORY SORRY SORRY SORRY jeg glemte det.
Det koster 1000;kr!
Løp og kjøp det er veldig bra pris.
Men du bør sjekke først om alle delene fungerer som de skal.
Også krev om å få kvittering slik at du ha fortsatt garantien på karet.
Du sier ikke noe hva slags Juwel-kar det er, er det slik at karet er eldre, men har vært i drift i 3 måneder nå?


Er det med Juwel-møbel også, høres dette ut som en kjempe-deal spør du meg.

Eneste problemet jeg kan se, er å ta vare på bakteriene i Juwel-filteret, vet ikke helt hvordan man fikser det.
kommer ann på filteret som følger med. men prisen var ikke dum nei
Umulig å svare på om dette er en bra deal uten å vite hva som medfølger.
Jeg synes ikke 1500,- for en 160 l er særlig billig, viss det da ikke er et komplett møbelkarr, er det det, så er prisen knall fin.
[QUOTE=Platy-fan]Det er et møbelkar-1[/QUOTE

Er det strøken og komplett ja da er det en fin pris.
Ken Myrseth
Umulig å svare på om dette er en bra deal uten å vite hva som medfølger. Jeg synes ikke 1500,- for en 160 l er særlig billig, viss det da ikke er et komplett møbelkarr, er det det, så er prisen knall fin.


Han skrev 1000,- lenger oppe som høres ut som et kjempetilbud, men det meste som er for godt til å være sant, er ofte det

Så vær sikker på at pumpa virker, og at det ikke er lekk!
Symbiosemannen
[QUOTE=Ken Myrseth]Umulig å svare på om dette er en bra deal uten å vite hva som medfølger. Jeg synes ikke 1500,- for en 160 l er særlig billig, viss det da ikke er et komplett møbelkarr, er det det, så er prisen knall fin.


Han skrev 1000,- lenger oppe som høres ut som et kjempetilbud, men det meste som er for godt til å være sant, er ofte det

Så vær sikker på at pumpa virker, og at det ikke er lekk!

Dæven 1000,- det er billig, nesten for billig..........
Jeg har drevet med kjøp og salg noen år og har lært, er noe for utrolig til å være riktig/sant-ja da er det nettopp det.
Sjekk alt sammen og se om de4t virker og er tett, bare et venlig råd-dette virker for godt til å være sant........
Han skrev at det var ingen lekasjer eller at det ikke virket.
Han skrev også at det var behandlag pent!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap