Er dette et godt kjøp?

Ok, da tar jeg mot til meg og sier at jeg vil va akvarie (det er nok en lystopp på tror jeg) m filterpumpe/varmekolbe/sand/rot/for.. for 500,- uten fisk selfølgelig. ( hater å gi bud og sånn hihi) Dette må vel være et godt kjøp om det ikke er for gammelt..eller ? Her kan du se bilde da...
Dersom det er en 54 liter, ser det ut som det samme som Dahls Dyrerike selger for 495,- fast lavpris.
Dette er selvfølgelig uten sand og røtter, så kan du jo selv vurdere om det er ett bra eller dårlig kjøp.
takk hmm...*tenke tenke*
Ser at du er fra Trondheim, så Dahls Dyrerike er vel ikke noe alternativ for deg

(Tenker ikke på at andre IKKE bor i Drøbak )
Jeg synes ikke det er noe bra kjøp, ikke her rundt oslo ihvertfall, men kanskje karr er dyrere der oppe.
Men det karret der er heller ikke likt de som dahls selger for 495;-, tipper det er et 63 l aquael karr jeg.
Men det er bare et rå tipp, ligner eksagt mitt aquael 63 l som står i kjelleren.
For det er en slik fastmontert pumpe/filter i det karret der, eller?
okey, tar gjerne i mot flere svar
- har ikke lyst å drite på draget..hehe..syns egentlig det er litt lite..men har veeldig lyst på
Lis
okey, tar gjerne i mot flere svar;) - har ikke lyst å drite på draget..hehe..syns egentlig det er litt lite..men har veeldig lyst på:)


Har du råd og plass til større karr så KJØP heller det, man får så store begrensninger i så små karr på hvilken arter du kan ha.
Etter min erfaring/mening så bør man ikke begynne med noe mindre enn 180 l.
Og et Juwel RIO 180 l får du brukt fra 1500-2000,- komplett, det er et knall fint møbelkarr.
den pumpa koster jo litt da, spørs hvor gammel den er, jeg ville bydd 400 å sett hva som skjer.
ja..målene på karet er B59D29H34 har jeg rekna meg fram til at det blir 58 liter, og tror ikke dette er integrert filterpumpe..er det ikke fluval pumpe da?
Lis
ja..målene på karet er B59D29H34 har jeg rekna meg fram til at det blir 58 liter, og tror ikke dette er integrert filterpumpe..er det ikke fluval pumpe da?


Hva er den svarte boksen på høyre side på bakveggen da? Fluval pumpen henger jo på motsatt side.
Kenbb
den pumpa koster jo litt da, spørs hvor gammel den er, jeg ville bydd 400 å sett hva som skjer.


Tuller du..? Fluval 2+ koster ikke mange 100 lappene.
Tror jeg kan skaffe den ny for rundt 200,- pr.stk.
ja, den svarte tingen på motsatt side vet jeg ikke hva er...hmm, kanskje det selgeren mener med pumpe opptil 220 liter da..? ikke godt å si..for se om jeg drar ser på karet da..
Lis
ja, den svarte tingen på motsatt side vet jeg ikke hva er...hmm, kanskje det selgeren mener med pumpe opptil 220 liter da..? ikke godt å si..for se om jeg drar ser på karet da..


Har dsom sagt likt karr i kjelleren, den boksen er en pumpe/filter, men å si det fungerer til et karr på 220 l, ja det er sprøyt.
Holder kanskje til en 100 liter.
Kjølp noe annet, selgeren virker jo som en "bøffer".......
tviler på det blir noe kjøp uansett, men om karet er på 58 liter og pumpa er fluval 2 og jeg får med varmekolbe, sand, røtter og for, syns jeg ikke det er så ille..men skal ikke uttale meg så mye, er jo ganske uerfaren
Lis
tviler på det blir noe kjøp uansett, men om karet er på 58 liter og pumpa er fluval 2 og jeg får med varmekolbe, sand, røtter og for, syns jeg ikke det er så ille..men skal ikke uttale meg så mye, er jo ganske uerfaren;)


Det er det som teller da, at du er fornøyd.
ja, for bare se hva som skjer gleder meg uansett til jeg får et akvarium, når enn det måtte bli
Ken Myrseth
[QUOTE=Kenbb]den pumpa koster jo litt da, spørs hvor gammel den er, jeg ville bydd 400 å sett hva som skjer.


Tuller du..? Fluval 2+ koster ikke mange 100 lappene.
Tror jeg kan skaffe den ny for rundt 200,- pr.stk.

men om den er ganske ny er ikke 400 en dum pris på karet med alt tilbehøret.
+2 koster 342,- på tropefisk.
Plussmedlem
Kenbb
+2 koster 342,- på tropefisk.

Jeg bare skyter inn her og anbefaler Fluval 2+ hos Aquamanias til kr 240,-
Tilfeldig bekjentskap
© Hans-Georg Evers
Reklame for plussmedlemskap