Overbefolket?

Lurer på følgende:

Blir det overbefolket i et 325 liters kar med:
-8 svarte fantomtetra
-1 blå panaque
-1 grønn panaque
-10 kuhlii-ål
-6 corydoras(ikke bestemt type enda)
-1 synodontis av et eller annet slag
-noen dvergscalarer. (hvor mange bør man ha ilag for at de skal trives?)

Finnes det en eller annen formel for å regne dette ut? Er litt redd for å overbefolke!
Og om det går bra, er det noen av disse som ikke passer ilag?

Takker for eventuelle svar og innspill!
Karett ditt er ikke overbefolket, så er det sagt. Men det finnes ikke noe fasitt på hvor mange fisker du kan ha, man må bare tilpasse antallet fisk etter hva slags arter man holder og hva dem krever.
Det blir nok ikke over befolket, men jeg stiller et lite spørsmålstegn på grønn panaque og synodontis, det er i alle fall noen av synodontis artene som blir for store til karet. Når det gjelder dvergscalare så hadde jeg 5 stykker i et 350-literskar, men det ble så mye jaging innad i flokken at jeg måtte splitte flokken, og beholder 2 selv. Jeg aner ikke hva slags kjønn de 2 har, men dem trives godt sammen. Ut fra dette så anbefaler jeg 2 stkr.

Jo0n
Takk for svar!

Synodontisen har vi hatt i litt over 4 år, men har ikke funnet ut hvilken type det er. Har sett på alle bildene i fiskebasen. Den er rundt 15 cm tror jeg.

Litt usikker på den grønne panaqueen jeg også, men det er en av fiskene som vi allerede har. Får omplassere den når den blir for stor. Er ikke mer enn rundt 12 cm foreløpig da, så den kan vel bo hos oss litt til.

Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap