Hvilke medisiner trenger jeg?

Hei , jeg fant ikke noe forum om medesiner her /= . Så jeg tenkte denne siden passer det kansje litt bedre og snakke om medesiner ..
Har tenkt på platy og guppy og en malle i mitt akvarium , så lurte jeg på hvilen medesiner , mat osv , spiser di , trenger di ?
Tenkte jeg skulle bare kjøpe inn så jeg har ..
Håper på goooode råt
-Anniken-
Plussmedlem
Hei.
Det er lurt å ha noen medisiner stående på lur, men man kan ikke gardere seg mot alt. Fant en tråd som omhandler medisiner her.

Tetra Guppy og Tetra Phyll kan være et par alternativer til fôr.
Maller har forskjellige krav til mat. Hvilket fôr som passer best kommer an på hvilken type malle du kjøper.
Hei
Hei , ja tusen takk for svar , vet ikke hvilken malle jeg skal ha , kommer ann på hvilken di har i butikken da.
Plussmedlem
Hvor stort kar har du?
Sannsynligvis så kommer dyrebutikken til å prøve og dytte på deg en Gibbiceps eller en Pleco.
De ser kanskje små og søte ut i butikken, men de vokser fort. Hvis karet ditt ikke er stort så bør du si "nei, takk".
En ancistrus er som regel et bedre valg. Sjansen er stor for at butikken har denne "på lager" også.
Hei
Mitt kar er 54liter da. vill ikke ha større til og begynne med , når jeg og typen kjøper hus tenkte vi på et stort , for han vill ha stoore fisker mens jeg vill ha små :> ..
J
Tilfeldig bekjentskap
© Lene H
Reklame for plussmedlemskap