Hjelp

hva slags fisk kan jeg ha sammen med plati og guppy, vill gjerne ha litt mer farger i akvariet mitt
For å kunne svare på det må du nesten si hvor stort akvariet ditt er, og hvor mange guppy og platy du har nå
akvariet mitt er 60 liter men skal bytte til 140 liter til uka har 11 plati og 7 guppy nå
Du kan ha stimfisk som : Gullbarber, neontetra.... Eller sverddrage, siamesiske algespisere... Og kanskje noen panda algespisere
mariemos
Du kan ha stimfisk som : Gullbarber, neontetra.... Eller sverddrage, siamesiske algespisere... Og kanskje noen panda algespisere


neontetra skal ha litt anderledes vannverdier
Hmm, okei.. Trudde det gikk fint jeg. Har de sammen.. Og de koser seg de
mariemos
Hmm, okei.. Trudde det gikk fint jeg. Har de sammen.. Og de koser seg de;)


skal fortsatt ha anderledes verdier. gå inn å se selv=)
mariemos
Du kan ha stimfisk som : Gullbarber, neontetra.... Eller sverddrage, siamesiske algespisere... Og kanskje noen panda algespisere





Sverddarger og Platy kan krysse hverandre.
Oii, det visste jeg ikke... Men har ikke Platy.. Syntes de ligner for mye på sverddrager... :P
Jeg vil si Neontetra er en ganske hardfør fisk. Er ikke sikker på at anbefalte vannverdier er de riktige da jeg har intrykk av at de går i allslags vann. Mine går med Guppy og gamle er de og så kjør på.
SoVe
Jeg vil si Neontetra er en ganske hardfør fisk. Er ikke sikker på at anbefalte vannverdier er de riktige da jeg har intrykk av at de går i allslags vann. Mine går med Guppy og gamle er de og så kjør på.


Veldig enig med deg
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap