Black ghost og guppy?

Hei , lurte på om jeg kunne ha black ghost og guppyer sammen ?
Inaktiv bruker
Guppyen blir nok bare til dyrt fiskefor tror jeg
Hmm.. jeg såg på nettet at di hadde black ghost lamme platy osv..
Hvorfor ikke guppyda?
Inaktiv bruker
Den blir 50 Cm, så den saken blir svær.

Folk setter store fisker med mye rart, med varierende grad av vellykkethet.
Hvis du absolutt vil, så kan du selvfølgelig sette black ghost med guppy, men forbered deg på at guppy bestanden blir kuttet ned =)
Åj , den blir ganske stor da..
Kjæresten min vill ha store fisker , mens jeg vil ha små.. så.. vet ikke helr da..
di hadde akkurat fådd noen sånne inn på dyrebutikken her jeg bor , så han hadde så lyst på en sånn
Inaktiv bruker
Han får kjøpe seg et kar på 700 liter da, så kan han få store fisken sin =D
AnnikenJeanett
Hei , lurte på om jeg kunne ha black ghost og guppyer sammen ?

det går sikkert bra så lenge black ghosten er liten...
Ja , vi får se da ..
vet ikke hvor stor plass den trenger da . har bare 52 liter akvarium..
Hehe , ja , vi skal jøre det , når vi får kjøpt et hus :p !
så tenkte jeg at vi skulle bygge et innebygd akvarium så han kan ha stor fiskene i : )
Inaktiv bruker
AnnikenJeanett
Ja , vi får se da .. vet ikke hvor stor plass den trenger da . har bare 52 liter akvarium..


Trenger rundt 700 liter
Ja , men , det sjønner jeg egnetli ikke , di har jo ikke 700 liter i dyrebutikken og di har jo mange i lag da..
er ikke meningen at de skal leve i butikken permanent vettu, og i butikker får fisk sjelden mer enn minimum av plass til å svime rundt på. er jo ungfisk som er i butikken, de er mye mindre og krever dermed mindre plass, for en liten stund hvertfall.
Hehe , okei :p !
har egentli ikke sjønt det da:P !
men , TAkk for du sa det til meg da: )
Inaktiv bruker
Fordi det bare er et midlertidig oppholdssted.

Det er som når de selger små dyr, rotte for eksempel.
I butikken er de som regel i veldig små bur. Det betyr ikke at de burde leve slik, men siden de mest sannsynlig bare skal være der en veldig kort tid, så går det greit. Så blir det den nye eierens ansvar å skaffe bur eller tilholdssted som er stort nok for en rotte.
De aller fleste fisker i akvarie butikker har for liten plass, ikke bare når det kommer til hvor store fiskene er/blir, men også antall fisk i hvert akvarium, men det er heller ikke meningen att de skal være der resten av livet
Hehe , Okei : ) Da vet jeg det og
Tilfeldig bekjentskap
© Julie Nilssen
Reklame for plussmedlemskap