Spørsmål om guppy.

jeg kjøpte 2 hanner og 3 hunner hær en dag.(guppy)
de var adskilt med bare jenter og guttene bare gutter
MEN; dt virker som to av dem er gravide fra før? isåfall, hvordan går dette når de har vært adskilt
det er denn ene svarten min som muligens er det og den gjemmer seg oppe i gjørnet. er dette normalt?
jeg har et bilde av den svarte--->
(litt uklart)
det er mulig fordi de ikke alltid har vært atskilt. Å skille kjønnene er nok bare noe dyrebutikken har funnet på. At den gjemmer seg KAN tyde på at den har tenkt å føde snart, eller at den ikke er frisk. Jeg scorer vel noen poeng med jentene her når jeg sier at høygraviditet/fødsel generelt ikke får deg til å føle deg frisk også. :P
Jeg har en hunn Sverddrage som er høygravid nå, og ho gjemmer bak akvariet, legger seg oppå pumpen, spiser ikke så mye. Disse tingene jeg skrev nå er naturlig.

Hvis hun har en svart flekk ved gattefinnen så er hun gravid.
ja hun legger seg oppå pumpen og spiser ikke så mye!
men jeg er ikke sikker på om det er en svart prikk der : s
Jeg synes jeg kan se en svart flekk på din.
ok men vet du kanskje ca når den føder da eller?
Min Sverddrager har holdt på sånn som det i flere omganger.

Så jeg vet ikke helt når hunn føder, men jeg mener å ha lest at døgnet før hunn skal føde så har hunn kjempeapetitt.
hhmm..
litt rart forjeg har lest at hun nesten ikke spiser noe døgne før..
vanskeli og si akuratt når den vil føde, den der kan fks føde i morra, eller om 1 uke hehe alderi godt og sei, men den der er nokk gravid ja, ser svarte baki der er augene til yngelen som ligge der tror eg, bruke gå fra og vere rundt rundt magen til litt avlang firkantet slik som på bilde når det nermer seg fødsel så sikkert ikke så lenge til nå
Trur ikkje den føder i dag etter bildet, men var litt uskarpt. Guppyer vert nesten firkanta før dei føder. Søk etter fisken i fiskebasen og sjå på bilder av den.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap