Småakvarium+lysarmatur

Finnes det lysarmatur å få kjøpt som passer til 19L's akvarium?
Vil gjerne ha noen av disse, til sykekar diverse.
Finnes det mini-varmekolber 0g mini-vannrenspumper til sånne kar.

Veldig takknemlig for svar

Hilsen Martin
Hei
Martin Kopperud
Finnes det lysarmatur å få kjøpt som passer til 19L's akvarium? Vil gjerne ha noen av disse, til sykekar diverse. Finnes det mini-varmekolber 0g mini-vannrenspumper til sånne kar. Veldig takknemlig for svar Hilsen Martin


Ja,det finnes

sjekk ut : tropefisk.no og webzoo.net

God Påske!
Du får kjøpt fine armaturer til lengden på 19-literen. Dyrego OsloCity pleier å ha disse inne og jeg tror de er den billigste butikken i Oslo på disse (ca 170-180kr) .
(Butikker som vi kan gå til i morgen og kjøpe ting og med hjem og bruke med en gang.)

Hvis du derimot liker å Gjøre Det Selv så har jeg et [URL=[http://akvaforum.no/forum.cfm?forum_id=1053&thread_id=39103&sr=1&msr=7]innlegg i begynnelsen på tråden min[/URL] med en oppskrift.
Det er nesten best å bruke et luftdrevet filter i et så lite kar. Deet finnes ingen filterpumper som er skalert til så små kar. De som finnes ser kanskje små ut, men selve pumpen har gjerne kapasitet på godt over 100 liter i timen og selve filterarealet er veldig lite. Så en luftpumpe og et svampfileter, eller den gode gamle filtervattboksen med noen oppdateringer, er en bedre løsning. Og du kan, litt avhengig av pumpen, fint kjøre flere kar på en luftpumpe.
Tilfeldig bekjentskap
© Rachel Leraand
Reklame for plussmedlemskap