Oppdrett av guppy.

Var så heldig å få tak i javamose i dag , fikk faktisk kjøpe med noen endlers i samma slengen , sender en takk til guppy hær inne på forumet. Med de jeg fikk med , var noen smell feite endlers guppy hunner . Som jeg kom fram til gravide. eller er de bare naturlig feit de andre jeg har er ikke like stor for å si det sånn . Jeg har separert de i et eget kar i håp om å få yngel ut av disse. Slik at de ikke blir spist opp av andre fisker

Eventuelt har de lenge til de kalver =)
Disse hunnene er nok med yngel, så du kan nok vente deg guppy yngel om noen dager.
Inaktiv bruker
du bør helst ha eit lite mini akvari for dei som skal føde for viss ikkje spiser dei andre hun guppyane opp yngelet til den fødane.
eit lite mini føde akvarie, dei fås i buttikar.
For å få fin og frisk yngel tar jeg aldrig noe i fødekarr, lar man alt gå "naturlig" for seg i karret er det bare de sterkeste individene som overlever. Selvfølgelig kunne en endt opp med fler om en tok dem ut, men problemet med levendefødere har vel aldrig vært at det blir for få av dem? Gjør også det samme med killiene mine, men der har jeg ekstremt mye planter slik at yngel har skjul.
hei,jeg vet hva du snakker om.
Jeg har drivet med guppy en stund.
Jeg får yngel hele tiden.
Du burde la hunnene føde i et yngel-karr som bare er for dem,eller du kan la de gå sammen med de andre,da blir de sterkere,men større sjanse for at de blir spist opp.
Som sagt har jeg fått en hel haug meg guppy yngel den siste tiden,og jeg alr dem svømme i ett karr på 60l med noen andre små fisk
Tilfeldig bekjentskap
© Dag L.Fjeldstad
Reklame for plussmedlemskap