Lysrør jungel :)

Er ikke sikker på om dette er riktig sted å legge dette spørsmålet, men jeg kunne ikke helt finne riktig katogori å legge det inn under.

Mitt spørsmål er:

Jeg må skifte lysrør, men jeg blir helt forvirra hva slags lysrør jeg skal velge for jeg har kikket en del og mange av dem jeg har sett står det at man skal kombinere denne med en annen etc.
Mitt lys består av 1x15w T8 om jeg har forstått det riktig.
Så for å oppsummere, jeg totalt forvirra over hvilket lysrør jeg skal kjøpe.

Så dersom det er noen av dere som kan anbefale noe hadde jeg satt riktig så stor pris på det.
Anbefalinger om å kombinere med andre lysrør gjelder selvsagt kun for de som har to eller flere lysrør i lystoppen sin

Jeg har ikke så mye peil på lysrør selv, men Franks produktomtale kan være svært god lesing og oppklare en del. Skal ikke se bort fra at du finner et egnet lysrør der

Husk at har du 15 watt lysrør, er det kun 15 watt som passer, siden høyere watt også betyr lengre lysrør
Tusen takk.
Ja nå har jeg lest gjennom den produktbeskrivelsen og jeg må si at nå har jeg litt mere peiling på hva jeg skal velge.
Igjen tusen takk..
Kan jeg legge til et spørsmål her...
Da jeg kjøpte nytt lysrør kjøpte jeg samme som det som stod i, men lyset er helt annerledes. Lyset nå er veldig hvitt forhold il det jeg hadde før. Hvorfor er det slik?

Hanne
For å si det enkelt, gamle lysrør avgir mye mindre lys enn nye.

Jon
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap