Hvilke bøker jeg kunne trenge, og fisker som er en bra begynnelse?

Hei, jeg er da en kommende akvarist, jeg har planer om kjøpe akvarium rett etter sommerferien. Og er da en nybegynner:P Men jeg tenkte å begynne i det småe en god stund før akvariet skal bli kjøpt, få litt tips om hvilke bøker jeg kunne trenge, gjerne fisker som er en bra begynnelse.
Selv om jeg allerede har noen favoritter som nesten må med om de passer sammen. Kommer til å legge inn en fiskeliste så om noen ser at noen ikke går sammen o.l er jeg veldig åpen for tips^^
Gjerne om planter også^^
Og gjerne på design/utforming av akvariumet, hvordan det bør være i forhold til fiskene^^

Håper på mange gode tips=)

Johnny/Blueboy
Du kan jo begynne med å lese det som står under Akvarieskolen i Artikler her øverst på siden. Det er en bra start

Når det gjelder akvariebøker så har jeg selv hatt god hjelp og funnet masse informasjon i Ulrich Schliewens Akvariefisker, men om du vil synes det samme er ikke godt å si. Kanskje du kan stikke innom biblioteket og se hva de har der av akvariebøker før du kjøper noen. Da får du jo lest dem og sett hva du er ute etter.

Ellers så kan jeg anbefale deg å søke på forumet om det er noe du vil hvite mer om, enten det gjelder fisk eller andre ting. Det ligger masse informasjon her inne.

Lykke til
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap