Bøker

Hei


Er det noen som vet hva slags bøker som er fint å ønske seg.??????
Jeg har veldig lyst på en ferskvanns bok el lexikon.... Men er litt usikker på
hvor jeg skal titte etter det utenom akvarie butikker.... Jeg har ikke så mye
erfaring med div ting og tang enda, derfor tror jeg det hadde fint å ønske seg en sånn bok. Noen forslag???

Jeg har fått litt dilla på ciklider da. Har pappegøye og gull ciklide.

Utenom det har jeg platy, sverddrage, og molly i ett annet akvarie.
Plussmedlem
Denne kan være et alternativ.
Bøker
Den var morsom NOT...........

Jeg skulle ha tips om bøker ikke BUSH..... Jaja det er ikke noen som vet, da får jeg gå til butikkene rundt om kring her.....


Snakes......
letine
Den var morsom NOT........... Jeg skulle ha tips om bøker ikke BUSH..... Jaja det er ikke noen som vet, da får jeg gå til butikkene rundt om kring her..... Snakes......

Skjønte ikke helt denne. Var en god bok du ble anbefalt der. Er en generell akvariebok for begynnere. Er du ute etter mer spesifikke slag av fisk eller annet må du bare si fra.
letine
Den var morsom NOT........... Jeg skulle ha tips om bøker ikke BUSH..... Jaja det er ikke noen som vet, da får jeg gå til butikkene rundt om kring her..... Snakes......


Tror du har trykket på feil link på Loomis sitt inlegg
letine
Den var morsom NOT........... Jeg skulle ha tips om bøker ikke BUSH..... Jaja det er ikke noen som vet, da får jeg gå til butikkene rundt om kring her.....Snakes......


Nå er du litt snar til å bli fornærmet tror jeg
Du bomma litt. Du trykket på linken i signaturen til han som svarte deg. Ikke linken i svaret hans!
Du skulle trykket på denne:
Loomis
[URLBLOCK1]kan være et alternativ.
Har den boka selv og det finnes mye nytting i den!
Uten tvil

Plussmedlem
Hehe...
Det var ikke meningen å være morsom. Boka er god den. Mange fine bilder.
(Men Bush er ufrivillig morsom han også )

Her er en bok til.
(Trykk på riktig link denne gangen...Og ikke f.eks. denne. Den fører bare til ei anna som er ufrivillig morsom.)
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap