Fisker som går sammen med guppy?

Har lyst å skaffe meg et akvarium med guppyer og vil ha flere typer, så lurer derfor på hvilke fisker som går godt sammen med guppyer? Og hvor mange fisker vil dere anbefale i et 100 l akvarie?
Guppier er nydelige, jeg har dem sammen med plattyer
Inaktiv bruker
bare ikke ha fisker som kampfisk eller andre fisk med store finner oppi så tror jeg det går bra. Jeg har neon tetra, svart neontetra, praktbotia, platy, SAE'r og ancistrus oppi det går veldig fint.
Jeg har guppy, platy, sverddrage, kardinaltetra, molly, forskjellige algespisere jeg ikke husker navn på. og det går veldig bra. Selv om disse krever forskjellig vannverdiger, så går dette bra og de lever og har det fint.
Guppy world..
Mine guppys går sammen med albino metallpansermaller og det ser ut til å gå veldig bra. Et par ancistrus er også der og guppyene yngler som bare guppyer kan og jammen vokser mange opp også.
Takk for alle svar.
Hvor mange fisker synes dere det er passe å ha i et akvarie på 64 liter?
en fisk som er 1cm = 1l vann. så du jo ha noen da
fiskegutten
en fisk som er 1cm = 1l vann. så du jo ha noen da:)



nei nei nei, legg den tankegangen der i søpla.
Det er som å ta en fisk på 60 cm og setter den i et akvarie på 60 liter. Det funker ikke =p


Jeg ville tatt 3 hanner og to hunner til hver han. Tro meg, før du vet ordet av det har du fler enn du har plass til uansett =p De er maskiner når det kommer til fødsler, bare popper de ut jevnt og trutt.
fiskegutten
en fisk som er 1cm = 1l vann. så du jo ha noen da:)


Uffda! Er det virkelig noen som tror på den der skrøna?
Du kan jo ikke mene at jeg kan ta en halvmeter stor og feit fisk og stappe i mitt fine, lille 50 liters akvarium....? En halv meter = 50 cm = 50 liters akvarium..... ifølge den spinnville tankegangen som den skrøna bygger på.

Det er ikke sant, det du skriver der. Rett og slett. Kunne ønske folk sluttet å tro på det, og sluttet å spre den gamle skrønehistorien videre.
katjakaj
[QUOTE=fiskegutten]en fisk som er 1cm = 1l vann. så du jo ha noen da:)



nei nei nei, legg den tankegangen der i søpla.
Det er som å ta en fisk på 60 cm og setter den i et akvarie på 60 liter. Det funker ikke =p


Jeg ville tatt 3 hanner og to hunner til hver han. Tro meg, før du vet ordet av det har du fler enn du har plass til uansett =p De er maskiner når det kommer til fødsler, bare popper de ut jevnt og trutt.

Jeg kjøpte 3 hunner og 1 hanne for 3 mnd siden og jeg har allerede fler enn jeg har plass til. Den enslige hannen gjør en mer enn bra nok jobb syntes nå i alle fall jeg.
Tilfeldig bekjentskap
© Raymond Davidsen
Reklame for plussmedlemskap