Ferie hjelp

jeg skal på ferie i neste uke å har 3 oskere går det bra med en uke ferie uten å mate?
Plussmedlem
Ja. De tåler fint én uke uten mat.
Okei hehe
tak tengte siden de har så stor apetit at de ikke begynte å spisepåverandre.
vanbute:skal jeg ta et vanbute så sikrer mei om at vane ikke blir dorligt mens jeg er borte
ta ett vannbytte rett før du drar ja. ingen dum ide... og en uke skal ikke være noe problem. MEn har du noen som skal hente posten o.l allikavel kan de no se til fiskene da. men forsikre deg om at om de evt skal mate fisken, at de på ingen måte mater for mye....... og ha gjerne ha en timer på lyset slik at de går rutine messig av og på somm ellers. og ikke bare er av hele tiden eller står på hele tiden.
Et lite tips om du velger å la noen mate fiskene dine når du er borte er å lage til porsjonspakker med dagsrasjoner. Da unngår du enkelt den fella mange går i under ferie, nemlig grov overforing.
hmm gjerne ingen dum ide det der nei... smart .
Ferie
har noen bekjente som har latt andre overta foringa når de er på ferie ,det har nesten altid endt med fiske død og over foring ,tdu bør kansje forklare dem hvordan de skal fore fiskene ,da går det sikkert bra ,men de kan kansje gå en uke uten foring også ,du får ta en vurdering over hva du vill gjøre
hvorfor ikke kjøpe deg en forautomat, veldig greit når man skal på ferie.

Jeg bruker juwells sine forautomater og er bort 4 uker i slengen
Er det ikke toppen to uker før de begynner å savne den?
Tilfeldig bekjentskap
© Aqva Terra Eco Tours, Felipe Cantera
Reklame for plussmedlemskap