Gravid guppy?

hallo den ene guppyen min har i hele dag ligget nede på bunnen bak en stein. har lest at de gjør dette ved graviditet.

syns det er ganske rart om hun er gravid da jeg kun har hatt hun 1,5 uke og i butikken var gutter og jenter avskilt.

magen er også større enn hos de andre guppyene, hvis hun er gravid så tar jeg gjerne imot råd om hva som skjer videre ..
Hun ser da gravid ut og har en mørk flekk ved haleroten som kan indikere at hun er det. Selv om de er atskilt i butikken kan hun ha blitt gravid lenge før dett , de lagrer sæd i lang tid og kan spare til mange graviditeter. Her i forumet er det mange tråder ang guppyer og også en egen artikkel om dem. Kan anbefales å lese den, veldig informativ.
Her her linken
http://akvaforum.no/text.cfm?id=2027


Lykke til.
Hun er garantert gravid

Jeg fikk yngel for noen dager siden og moren hadde nesten samme mage som din. Min hadde bittelitt større + jeg kunne se noen små øyne i magen hennes : )

Hvordan temperatur har du? Jeg hadde 26 grader også skrudde jeg opp varmen på 27 (Vet ikke hvorfor xD)
Så plutselig kom det ut yngel.

Har du mye planter? Da kan du godt la hun føde ute i akvariumet. Du kan også ha hun i en fødekasse (Hun kan stoppe fødeselen av det fordi hun kan bli stresset. Det ble min litt også, men hun føder tilslutt) I fødekassen kan også ungene komme opp til moren som det skjedde hos meg ;/ da ble de spist. Best å ha de i akvariumet fordi da kan de gjemme seg. Så en dag da du rører plantene osv kan det hende de er der enda

Lykke til da. Veldig morsomt å få fiskeunger
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap