Hvor ofte kan guppy få yngel?

har en guppy som fikk yngel for 6 uker siden, hun ser gravid ut nå, men føder hun ikke snart da?

trenger svar fort, siden skal snart på en liten ferie tur
Hadde hjulpet godt med et bilde
Ser hun sprekkferdig ut så er det noen få dager igjen. Skru temperaturen opp til 27 (Hvis den ikke er det da)
Er det noen som svømmer etter henne? Hun liker best å føde da hun ikke har noen etter seg. Mine gjemmer seg inni en plante og yngel kommer ut
Håper det kommer noen yngel !
Hannen svømmer etter henne endel, kanskje han vet om hun skal få yngel:s
skal få til et bilde fort som mulig)
Det kan være mulig. Hadde selv en hanne som var helt gal etter hunnen når hun skulle føde.
her er noen bilder

litt utydelige, men men
På det nederste bildet så hun veldig tykk ut. Hvordan er det med den gravid flekken? Kan du se at det er noen små øyne der? Jeg så det på mine. Noen prikker på den gravidflekken
ja. det er noen steder det er litt møreke små flekker på det mørke flekken
Ok. Jeg brukte å se noen hvite prikker på mine også.

Har hun litt firkantet mage? Det kan bety at fødselen er nære :P
jeg tror den er mer firkantet enn rund i alle fall

burde jeg da ta den i et annet akvarium på17 liter i mens jeg er på ferie?
Jeg tror nok hun blir litt stresst av å flytte. Du bestemmer selv. Når jeg var nybegynner (Som ikke er så lenge siden xD) flyttet jeg den gravide.. Hun tålte det da Det var den sterkeste hunnen min, men hun døde av endetarmsorm her for noen dager siden. Hadde ikke medisin for det :S
det var dumt

tror jeg tar sjansen for å la henne bli i akvariet. guppy yngler vist så mye.

så får den sterkeste av yngelen overleve

hvor lenge sånn ca er det til hun får yngel?
Det er litt vanskelig å se. Hvis hun ser firkantet ut og du kan se et par øyne får hun vel om noen dager til. Jeg kjøpe en hunne på butikken og hun som fanget den til meg osv. sa at den var gravid. Jeg ventet leeenge og plutselig en dag var det 3 yngel der Fant ingen flere da.
får vel bar evente å se da

takk for mange gode svar
århh.

nå er det gått 8 uker siden denne guppyen fikk yngel, og hun ser fortsatt svær ut, og ingen yngel har kommet. hmm. er det noe galt eller, må jeg bare vente enda mer?
Tilfeldig bekjentskap
© Jarle Hovda Moe
Reklame for plussmedlemskap