Kuhlii-ål og gressplen

Inaktiv bruker
Hei!
Hvordan er det med gressplen og kuhlii-ål i samme kar? Vil kuhliiene trives selv om det er gress overalt?
Det vil jeg tro. De finner alltids et sted der de klarer å grave seg ned uansett. Men med plen får de vel nok skjul uansett så de ikke gjør det?
Plen vil bety julaften hver eneste dag for kuhliier
Inaktiv bruker
Ok. Det var da godt å høre : ) Da tror jeg skal skaffe meg kuhliier hvis dyrebutikken får inn noen. Synes de er så kule
Plussmedlem
Kuhlii-ål er tøffest!! Er i konstant (og mentalt forstyrret) aktivitet hele tiden! Utrolig artig.
Inaktiv bruker
Synes også at de er utrolig tøffe! Og skal jeg ha plen, burde jeg jo ikke ha pansermaller (Hvis jeg har lest rett). Kuhliiene skal skape litt liv på bunnen, nå som pansermallene ikke skal bo i karet lenger. Gleder meg !
De liker jo å sile sanden etter mat så helt idèelt synes jeg ikke plen er for kuhliier. Kanskje du kan beholde en liten sandflekk i fôringsområdet?
Siden de får større problemer med å grave seg ned er det viktig å tilby andre skjul for de så de kan føle seg trygge. Kokosnøtthuler eller lignende er topp.
Inaktiv bruker
På de mest skyggefulle stedene i karet blir det nok områder uten gress. Får prøve å mate der da
Tante Astrid
Siden de får større problemer med å grave seg ned er det viktig å tilby andre skjul for de så de kan føle seg trygge. Kokosnøtthuler eller lignende er topp.

Hvem klarer å dyrke en så tett plen at det vil hemme kuhliier?
Andre skjulesteder er en selvfølge...
Eini Brox
På de mest skyggefulle stedene i karet blir det nok områder uten gress. Får prøve å mate der da ;-)

Det høres flott ut
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap