Hjelp til innredning

hei på dere jeg lurte på om det noen gyldne regler ang innredning? Jeg er også ute etter og se hvordan andre har løst det finnes det bilder av forskjellige løsninger noen steder?

Har et 54 liters kar nå og føler at jeg kanskje har blitt litt ivrig med plantene, kan det bli for mye planter?
Eneste reglen jeg har hørt om er jo flere planter jo bedre. Selvfølgelig bør du ha litt område fisken kan svømme fritt på, men de lider ikke om resten av karet er en jungel.

Det er også en fordel å bruke sand fremfor grus. Det finnes ingen fisker som MÅ ha grus, men mange fisker som må/bør ha sand.
For plantenes del er grus best, men de overlever fint i sand også
Maretard
Eneste reglen jeg har hørt om er jo flere planter jo bedre. Selvfølgelig bør du ha litt område fisken kan svømme fritt på, men de lider ikke om resten av karet er en jungel. Det er også en fordel å bruke sand fremfor grus. Det finnes ingen fisker som MÅ ha grus, men mange fisker som må/bør ha sand. For plantenes del er grus best, men de overlever fint i sand også


hvis man har begge deler er det bare til å ha bunden i 'jungelen' i grus og resten sand, hehe :]
Inaktiv bruker
Plant høye planter bak, og lave planter foran
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap