Kokosnøtt

jeg var på dyrebutikken i dag og fant en fin kokkosnøtt hule, og kjøpte den. men hva skal jeg gjøre? putte den oppi karet, eller vaske den først????
kjøpte en kokusnøtt hule? hvorfor ikke bare lage en selv på 123.. men tror ikke du trenger å vaske den.. men du kan koke den om du vil.. men trenger for sovit ikke det heller.
de har ikke noen kokkosnøtt huler på butikkene jeg er inne på.....


Takk for svar
Jeg tror jeg bare hadde skyllt den litt. Koker kun ting jeg finner i naturen, jeg, steiner og slikt.
Maretard
Jeg tror jeg bare hadde skyllt den litt. Koker kun ting jeg finner i naturen, jeg, steiner og slikt.



Faktisk så VOKSER kokkosnøttene i naturen, så du snakker vel lit mot deg selv her.

Kok den du så er du sikker på at det er fritt for det du ikke ønsker i karret. En vet ikke hvordan behandling denne hula har vært gjennom og heller ikke hvor lenge den har ligget i butikken evnt andre steder
Snakker om selvplukk jeg da
Steiner jeg finner plukkes som regel ved elvebredden her, så de kokes for å bli kvitt diverse bakterier og parasitter som kan overleve i mitt akvarium.
de kokkosnøttene kan ikke vært der lenge, for sist jeg var der ( ikke lenge siden) hadde de dem ikke
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap