Døende malle trenger svar fort.

jeg er setessa nå. jeg fant akkurat at jeg har en otto malle som flyter på ryggen i min 60l.

den prøver og vrikke på seg en gang i blandt. den puster litt.

da jeg dytter til den så bare flyter den opp igjenn på ryggen . jeg har sjekket alt av verdier. alt er ok. er det noen som hvet hva det er.
trenger svar fort.
jeg la akkurat merke til at det ser ut som den har en soppinfektiun på halen.

eller så kan det være gullfiskene som har spist på den.

gullfiskene driver fortsatt og tuller med den.

burde jeg putte den i en liten balje over natten og se forandringer.
?
Philip Lauritzen
jeg la akkurat merke til at det ser ut som den har en soppinfektiun på halen. eller så kan det være gullfiskene som har spist på den. gullfiskene driver fortsatt og tuller med den. burde jeg putte den i en liten balje over natten og se forandringer. ?

Ottoer er veldig følsomme fisk , har du akkurat kjøpt den? Har lest mange innlegg her som omtaler det at det er ikke lett å få de til de første gangene man har den.

Hvis den har soppinfeskjon og du er sikker på at den har det så bør du skaffe deg esha 2000. Den fungerer veldig bra og ødelegger ikke filterbakterier.

lykke til
Philip Lauritzen
jeg la akkurat merke til at det ser ut som den har en soppinfektiun på halen. eller så kan det være gullfiskene som har spist på den. gullfiskene driver fortsatt og tuller med den. burde jeg putte den i en liten balje over natten og se forandringer. ?

samme som jeg hadde på en. Putta den i annen beholder. Den kviknet til, men døde etter noen minutter.

Går bedre med de nye jeg har nå.

lykke til. Og Esha 2000 funket også for å redde en av mine andre ottoer.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap