Fisk i 120 liters? akvarium til onkelungene mine.

Onkelungene mine har fått et 120 liters akvarium i håp om å pirre fiskeintressern hos de. Jeg har selv fisk å er blitt relativt erfaren innen tanganika. Men små Selskapsakvarium har jeg ingen kjennskap til så derfor velger jeg å sette denne under nybegynner katogorien:P hehe

Jeg lurer da på hvilken spennede fisker kan jeg ha oppi denne 120 literen?
Ål må de jo ha men, resten er jeg usikker på hvilken ål å de resterende fiskene...

Kom med forslag
Jeg vet alt om at akvariumet må stå så så lenge osv. jeg har overført litt gugga fra mitt filter til deres filter.
hmmm.. Hva med Guppy og platy.... Spennende farger og de yngler jo i ett sett... Kanskje det kan holde interressen oppe at det skjer noe, fiskene blir flere... Kuhliål er jo kjempesøte da, har noen selv. Og så kan du jo feks; ha eplesnegler av forskjellige farger, morro når det blir små på de også.. Og noen kirsebærreker hadde jo også gjort seg, bare godt med planter da. Mine Guppy,Platy og Molly bryr seg ikke om rekene, så det KAN gå bra å ha de sammen med fiskene! Morro at du engasjerer onkelungene dine med sunn hobby, lykke til!
Piraya og hai ville sikkert vekka interrese :P Men ville anbefalt de samme som ovenfor. Guppy, molly og platy. Fargerike fine enkle og ynglende fisk Kan og være en ide med en gruppe cory og noen ancistrus.
Eplesnegler er noe alle unger liker. Mine unger på 6 og 3 år snakker om disse sneglene hele tiden både i barnehagen å på skolen.. Jeg kjøpte noen nye epler som var på størrelse med den ert å det gikk ikke mange minuttene før ungene skriker ut. Wow har vi fått nye snegler (jeg slapp de oppi da de var i barnehage og på skole) jeg har funnet ut at det sneglene de syntes er kule
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap