Små snegler har dukka opp...

Oppdaga i dag at eg har fått snegler i akvariet mitt, som har vore under innkjøring ei veke no. Trur sneglene må ha fulgt med plantane(?), sjølv om eg prøvde å skylle plantane før eg sette dei i karet.

Kan desse vera skadelege, eller blir dei f.eks. berre ekstra mat for fiskane? (Hjelper dei på bakterieveksten i innkjøringa? Vil sneglene døy etter kvart?) Tenkjer etter kvart å ha corydoras, eit par sør-amerikanske ciklidar og tetra.

Ser også ut til at sneglene formerer seg. Det er små gråkvite prikkar på akvarieveggane, og nokre av prikkane er litt større med to følehorn og ein raud flekk på motsett side. Prøvde å ta bilete av dei, men har for dårleg kamera.

Litt om vassverdiar etc:
temperatur 26
pH 6,5
ammoniakk mellom 1,5 og 3 (ca. 2?) - tidleg i innkjøringa
nitritt 0,0
Karet er 110 liter.
Sikkert pestsnegler . Gjør ingen skade så lenge det er alger o.l. i karet, noe det garantert blir under innkjøringen, så de hjelper til å holde karet rent. Problemet er at de forplanter seg som kaniner så noen få blir til ganske mange hvis ikke bestanden tynnes.

Er flere typer fisk som liker disse sneglene samt du har også jegersnegler som et alternativ.

De vil kanskje være til litt hjelp i innkjøringen men hvis du ikke ønsker de i karet hadde jeg fjernet dem så fort som mulig.
Ok Sneglene liknar på den du lenka til. Faktisk litt moro å lesa om oppdrett av desse, og at mange skriv at det ikkje krev nokon spesiell teknikk å få dei til...

Det var gode nyheiter - er iallfall inga stor krise. Hadde frykta at eg måtte tømme alt og starte på nytt. Men fjernar alle eg klarer.

Spesielle fiskar du eventuelt vil tilrå?

Botia er ganske kjent for å ta pestsnegler som f.eks denne Praktbotia men den blir vist ganske stor etter en stund så alternativt Sebrabotia som nevnt i artikklen om Praktbotia .

Ellers er kloreker et mulig alternativ

Har selv ingen erfaring med disse.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap