Roleg ciklide til corydoras? og kva rekkefølgje?

Kjøpte eit 110 liters akvarium for to veker sidan. Har testa vatnet inninmellom, og ammoniakken er borte - no er det nitritten som er på veg opp. Stabil pH på 6,5. Skal sjølvsagt vente eit par veker til med fisk, men artig å planleggje i mellomtida.

Planen foreløpig er:

Corydoras: Blir ein slags hovudfisk her - etter å ha blitt inspirert av artiklar på forumet (takk til mona o. ) Kanskje metae eller sterbai, 6-8 stk.
Tetra: Smykketetra, eventuelt neontetra eller raudmunntetra. Ein stim på 8-10.
Ciklidar: Litt usikker. Ein apistogramma-art, sommarfuglciklide, boliviansk sommarfuglciklide, nøkkelholciklide eller raud korgciklide. Eitt par, tenkjer eg.

Eg har forsøkt å sjå i fiskebasen, men er usikker på kva ciklidar som kan passe inn? Vil gjerne ha tips om ein sør-amerikansk art. Hadde vore fint med ein fisk som er meir fargerik enn cory, og litt større enn tetra. Håpar derfor det kan gå...

Vidare har eg forstått at ein skal leggje til fisk gradvis pga. filterbakteriane. Men kva fisk bør inn først? Vil ein spesiell rekkefølgje vera best for fiskane?

(Hadde ein idé om at eg kunne starte med cory, for å sjå kor dei ønskte å opphalde seg. Deretter plassere ei kokosnøtthole(?) til ciklidane i motsett ende? Slik at ciklidane helst vel ut den enden av akvariet om det skulle skje at dei leikar. Har ein del gøymestader, og har også "delt" opp med røter. Det kan også hjelpe til med å oppretthalde ro? )

Til slutt: Eg skal jo ha 6-8 corydoras slik at dei trivst best mogleg. Dersom eg har dei i karet først, bør eg da berre starte med 2-3 og leggje til resten seinare, eller skal alle i samtidig?
Jeg lurer på det samme
Plussmedlem
Jeg ville satset på sommerfuglciklide istedenfor raud korgciklide (måtte lese det navnet to ganger... )

Metae er et godt valg. En av mine favoritter
Du kan gjerne sette inn disse først hvis du ønsker. Du kan f.eks. sette inn fem stykker før du kompletterer med tre - fem stykk til.
Sterbai er også fin, men blir større.

Smykketetra er en fin fisk, men stimer ikke spesielt godt. Den korallrøde er vakker.
Rødmunntetra er en av tetraene som stimer best.
Kardinaltetra mener jeg er en finere fisk enn neontetra.
Sommerfuglciklide og cory er en trist kombinasjon, etter min mening.
Selv har eg holdt coryer sammen med "hulelekere", men det blir heller ikke aktuelt fremover.

Dvergciklider har det garantert best uten coryer som stresser dem. Dessuten kan coryene spise avkom som ikke er blitt frittsvømmende.
Enig at Cory og dvergciklider ikke er noen god kombinasjon, Coryene stresser Ciklidene og skjønner ikke det med rivir.
glødebåndtetra er også en veldig finn tetra
Plussmedlem
I et kar som er over 100 liter så er min erfaring at sommerfuglciklider går utmerket sammen med corydoras.
En del apistogramma-arter vil jeg ikke anbefale.
Du kan finne andre med samme erfaringer hvis du søker.
Du kan sikkert også finne andre erfaringer.

Har du lyst til å forsøke sommerfugler sammen med corydoras så synes jeg du skal prøve.
Hvis du skal satse på oppdrett av noen fisker så bør du satse på artskar.
Dette har jeg også lurt på, opp og i mente og med stor beslutningsvegring. I mitt 125 liter har det i flere måneder gått 10 corydoras adolfoi. Etter mange vurderinger har jeg valgt å kjøpe en sommerfuglciklide hann med to hunner til. De har nå gått i fem dager. Jeg har ikke sett at han har gått etter coryene (men jeg er heller ikke sikker på at han er kjønnsmoden), men jeg ser at han jager litt på cherrybarbene.

Jeg satte forresten opp ei skiferhule på ene siden (trekant, egenlaget) for at de skulle "bo" der. Men hannen har inntatt javabregnen, som står omtrent midt i akvariet. Så å bestemme hvor de skal bo, det er dødfødt!
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap