Akvarie som det har vore ørkenrotter i...

Er dei totalt ubrukelege som akvarie for evig og alltid? Eller kan eg gjere noko med det så det kan brukast til fisk? Kan det evt. brukast til planteakvarie, reker, sneglar eller noko slikt istaden? Eller må det kun lagrast under "ubrukeleg til anna enn firbeinte vennar"?

Akvariet er eit ca. 50liters med aluminiumsramme og har vore brukt til 2stk ørkenrotter i ca. 3-4år. Vore over halvfullt med flis til ein kvar tid (dei hadde burtopp oppå akvariet), muligens litt gnagd i silikonen på hjørnene, men ikkjeså mykje.
Hadde vore veldig greit å kunne bruke det som planteakvarie og kanskje til reker. Men rekene er vel like ømfindtlege som fisk.
Akvariet kan du bruke til hva som helst. Ørkenrotter er ikke giftige. Vask akvariet godt med lunkent vann og gjerne en skvett eddik hvis det er harde avleiringer.

Sjekk at akvariet er tett før du har grus/sand oppi.
Jøss, så bra!
Eg har høyrt at akvarier det har vore ørkenrotter (eller gnagarar generellt) i er ubrukelege som akvarie til fisk. Årsaka har eg aldri fått tak i, men trur det var noko med at tiss trengte inn i silikonen og var giftig for fisk?
Men då skal eg grave fram akvariet frå kjellaren, få kjøpt meg filter og fyre det igang! (sjølvsagt sjekke tetthet og vaske det fyrst, då)
Hmmm...trur gubben vil bli overraska når han kjem heim om nokre veker. Når han reiste hadde vi ingen akvarie, når han kjem heim har vi muligens to gåande...
Tusen takk for svar!
Tror nok at det kan brukes til fisk, bare vask det godt. Men pass på at det er tett! Har hørt at silikonen kan "tørke ut" etterhvert. Jeg vet ikke om det er hold i påstanden da, jeg har selv tette akvarier, selv om de har stått lagret i ett års tid, men det er nok lurt å sjekke uansett forhistorie på karet.
Rottepiss trenger ikke inn i silikon men du må IKKE bruke sand eller grus som har vært i karret

Mvh Per
Då har eg henta opp akvariet og målt det, 63liters akkurat, større enn eg hugsa det!
Akvariet har jo stått ubrukt i eit par år, så alt som har vore oppi er kasta for lenge sidan. Silikonen har fått litt medfart her og der, men er verst øverst. Skal vaske det og teste tettheten i morgon. Visst det ikkje er tett, kan eg då skjære bort ein del av den gamle silikonen og ha på ny? Silikonen virkar ikkje uttørka på noko vis.
Hmm, får leite etter billigfilter så eg får hoste det igang...
sorry nei ny silikon fester ikke særlig til gammal

Mvh Per
Ja,ja, får krysse fingrar for at det er tett når eg testar det i morgon, då...
Hvis akvariet er tett trenger du ikke å ta den store jobben med å skifte silikon.

Fylle akvariet med lunkent vann og la det stå et døgn. Ikke bruk kaldt vann siden du får kondens som gjør det vanskelig å se lekkasjer. Kaldt vann trenger dessuten ikke så lett gjennom sprekker.
Tilfeldig bekjentskap
© Linn-Therese Nilsen
Reklame for plussmedlemskap