- Hjem
- Forum
- Nybegynner
- Spørsmål om tresort
Spørsmål om tresort
Inaktiv bruker

hva heter de røttene som er lange og middelstynne med mange forskjellige grener? de som ofte dekker hele akvariet både over midten, og nederst?
Postet 27.09.09 kl 20:21
Postet 28.09.09 kl 14:06
Inaktiv bruker

jepp det var riktig ! senker disse røttene phen i et 60 liters akvarium mye?
Postet 28.09.09 kl 15:07
Postet 28.09.09 kl 15:17
Inaktiv bruker

hvor mye pleier prisen å ligge på? og finnes det mange av disse røttene som får plass i et 60 liters akvarium?
Postet 28.09.09 kl 15:30
gutt16hvor mye pleier prisen å ligge på? og finnes det mange av disse røttene som får plass i et 60 liters akvarium? :-)
Det må du nesten finne ut selv
Du kan se utvalget av redmoor-røtter som Aquamanias har her. Det ligger en tommestokk ved siden av hver trerot på bildet, så du ser målene. Da vet du hvilken som passer i ditt akvarium. Til nød kan du jo bare sage av en gren om det viser seg at en enkelt gren stikker ut et sted der den ikke burde
Postet 28.09.09 kl 15:39
mona o[QUOTE=gutt16]hvor mye pleier prisen å ligge på? og finnes det mange av disse røttene som får plass i et 60 liters akvarium? :-)
Det må du nesten finne ut selv
Du kan se utvalget av redmoor-røtter som Aquamanias har her. Det ligger en tommestokk ved siden av hver trerot på bildet, så du ser målene. Da vet du hvilken som passer i ditt akvarium. Til nød kan du jo bare sage av en gren om det viser seg at en enkelt gren stikker ut et sted der den ikke burde
Bare ikke bestill noe fra han som driver den butikken der, det er sånt han driter i, og 1 måned etter så kommer han å unnskylder seg.. (Men han er dreven, og fikser når han har!)
Postet 28.09.09 kl 15:55
Hæ? Hva er det du babler om nå, Gomp?
Jeg har selv bestilt redmoor-røtter derfra, og masse annet i løpet av de årene han har drevet. Har da aldri hatt noe som helst å utsette på Aquamanias!!
Jeg tror du må ha hatt en enkelt uheldig opplevelse. Men å skrive det du skriver hører ikke hjemme noen plass! Fy skamme deg. "Det er sånt han driter i"...?? Hva er egentlig i veien med deg, som skriver sånt? Det er ikke sant.
Jeg har selv bestilt redmoor-røtter derfra, og masse annet i løpet av de årene han har drevet. Har da aldri hatt noe som helst å utsette på Aquamanias!!
Jeg tror du må ha hatt en enkelt uheldig opplevelse. Men å skrive det du skriver hører ikke hjemme noen plass! Fy skamme deg. "Det er sånt han driter i"...?? Hva er egentlig i veien med deg, som skriver sånt? Det er ikke sant.
Postet 28.09.09 kl 16:03
Endret: 28.09.09 kl 16:04
Postet 28.09.09 kl 16:58
Endret: 28.09.09 kl 16:59