Hva slags dyrebutikk synst du er best;p

hei. har altid lurt på ka folk synst om dei forselige dyrebutikkane?

min favoritt er Zoo-1 i Aalesund. den er berre så herli, alti like velkomen der den er berre heilt konge, dei bruka sjølv akvaforum, å anbefalle den sida til alle som kjøper fisk der.

sei din favoritt ;P

Ensidig negativ butikkomtaler er ikke ønskelig på Akvaform. Informasjon skal / bør være saklig og basert på mere enn en opplevelse, eller andre mere eller mindre objektive vurderinger. Mere info finner du her.
Mine personlige meninger her i Bergens område er at Troyas Zoo er den beste på service og de har en del fisker og velge imellom, men de er ikkje de beste på pris, pris messig så synes jeg at Midtun Zoo i Åsane er veldig bra på pris, og har noe lunde god service.

Så mine to favoritter er nok Midtun Zoo og Troyas Zoo.

Den verste synes jeg er på busstasjonen på bergen storsenter her i bergen, lite fisk og veldig skitne akvarier, fikk heller ikkje mye hjelp eller service da jeg var der inne.
ok berre sletten du;P beklager
Nå snakka Nils om negativ omtale, så lenge det skrytes av butikker er det ok

Mvh Per
PS han nevnte det slik at det ikke skulle bli uthenging av andre
Strømmen storsenter
Har nå vært på flere dyrebutikker i det siste i forbindelse med nystart av en fantastisk hobby, og har derfor lagt vekt på å få så saklig og riktig informasjon som mulig.
Fisken min skal helst ikke lide under min uvitenhet, og jeg har spurt og gravd for å få fisk og miljø som passer for mitt akvarium.
Og jeg føler at det har jeg fått best på dyrebutikken på Strømmen Storsenter.
Der fikk jeg konkret info som at du må ha det, og det og det, og du kan ha den planten bak, den på siden, og den sånn. Roten legger du der, og grotte lager du sånn. Enkle, og fine fisker for ferskinger er den og den og den. Osv.
Altså akkurat så konkret som jeg ønsket at det skulle være
Anbefales.
Plussmedlem
I Trondheim ruver TAM Lade på toppen for min del. Marit Zoo er også gode, men hangler litt når det gjelder utvalg og presentasjon. Dessuten liker jeg store, oversiktlige butikker og ikke slike der man må gå ut for hver gang man skal trekke pusten.
TAM er kvalitetsmessig gode, gir gode råd (selv om ikke alle ansatte er like kunnskapsrike der heller), karene er rene og det er lite død og syk fisk å se. Erfaringsmessig holder fiskene samme kvaliteten når de vel er kjøpt også og vi har hatt lite frafall når det gjelder fisk vi har kjøpt der.
Tropehagen på Byhaven er også greie, men lider tungt under at de kun har ignorante småjenter jobbende der. Anbefaler fullstendig feil fisk til feil akvarium og med horribelt feil sammensetning. Sebraciklider og kampfisk er oppskrift på krig, men jeg overhørte en gang denne anbefalingen...
Viktor
I Trondheim ruver TAM Lade på toppen for min del.

Dette er jeg helt enig i. De kan selvfølgelig ikke matche nettbutikker på pris, så jeg handler en god del på nettet. Men fisk kjøper jeg hos TAM Lade! De har for det meste gode forhold i akvariene (til å være butikk), og et par der har skikkelig peiling.
Enig
EgilU
[QUOTE=Viktor]I Trondheim ruver TAM Lade på toppen for min del.

Dette er jeg helt enig i. De kan selvfølgelig ikke matche nettbutikker på pris, så jeg handler en god del på nettet. Men fisk kjøper jeg hos TAM Lade! De har for det meste gode forhold i akvariene (til å være butikk), og et par der har skikkelig peiling.

Har kjøpt 90% av mine fisker hos TAM lade. Disse har jeg ikke hatt mye frafall på og dem er super på service. Er ei lyshåra dame der som man må prate med, hu har virkelig peiling. Denne butikken syns jeg er best av alle jeg har vært i og det har blitt en del. Kan anbefales for alle som bor i nærheten!!!
Tropehus
tropehus er best ingen påteste den som står imot e en idijot
Har bare hatt gode opplevelser med akvasia i trondheim jeg de gangene jeg har vært der.

Tam lade er også bra når de har folk som kan om fisk på jobb
Har også måttet få de til å rense et kar for 20 døde kuhliåler :S

De andre tropehagen butikkene er ikke spesielt gode (småjenter som mister fisk på gulvet etc
Blir spennende og se tropehagen på byhaven etter oppussingen

Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap