Nybegynnerspørsmål om slørhale og sykdom

Har en syk slørhale som ligger på bunnen. Har hatt den i 2 mnd og den har ikke hatt no synlige problemer før for et par uker siden. Den begynte med å ligge i et hjørne under pumpa i korte perioder, men var oppe og spiste og så helt frisk ut. Jeg trudde kanskje at den lå og hvilte. De siste 3 dagene har den ikke tatt til seg noe.

Den beveger seg litt innimellom men svømmer bare rundt seg selv, og det virker som om den ikke vet hva som er opp og ned!Den er og veldig slapp. De to andre jeg har er helt friske og svømmer rundt som vanlig. Noen som vet hva som er galt?

Jeg har tre slørhaler og en albinopansermalle i et 54 liters. Hvilke andre fisker kan jeg ha sammen med? Hvilke algeetere bør jeg ha?
Først må jeg spørre om du vet hvor store døm blir

Så kunne det vært ok med litt mer forklaring, tykk/oppblåst mage stritter skjella på den ? ++ av opplysninger

Mvh Per
Kunne ikke se no annet , som fargeforskjell utstående øyne oppblåst mage! Det er en svart teleskopslørhale. gjellene beveger seg ikke gjevnlig ,men det kan gå 7- 8 sekunder mellom.
Bytt 30-40 % vann NÅ pass på tempen i akvariet, tapp ut vann og hellpå litt pø om pø så ikke vannet blir for kaldt
PS pass på så ikke varmekolben blir tørr, legg den på bunn
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap