Veldig mange snegler

jeg har kjempe mange bittesmå snegler i karet mitt, og lurer på om det er noen fisk som spiser disse?
Hei...

Chromobotia Macracanthus har jeg brukt =) Funker veldig bra, så er di fine å se på også =)


Mvh Tony.
Glemte å si at den krver litt størrelse på akvariet etter hvert, da den blir stor...


Mvh Tony.
så stort akvarie har jeg ikke.......
hvor stort er akvariet ditt da?


Mvh Tony.
det er mange snegler i 20l, 54l og 63l. i 63l går det en vanlig eplesnegle. tror det er verst i 20l akvariet, der kryr det av småtasser
Da kan jeg anbefale deg Asiatiske Jegersnegl, Antome helena om jeg ikke tar feil. Gidder ikke søke den opp så det får du gjøre Det er mange som selger slike her på forumet for en billig penge. De er lette å ha og formerer seg greit.

Tok ett par uker før mine ble vant og jeg merket noe til det men etter det har de gomlet i seg hver eneste snegle de har funnet. Disse små krabatene kan faktisk ta store Eplesnegl også
vil den sneglen du nevner, ta guppy yngel og reker??
hei sara!
det er jo ein snegla da, og snegle på o,oo1 km/t vs reke, guppy-yngel son har evnen til å svømme?

;D
hehe, skulle likt å sett en snegle gå i 100km/t hehe

ja, det er jo et alterativå kjøpe jegersnegle.......

føler at de stadig dukker opp nye snegler i alle karene mine:/
Jeg bare lurte på noe; vil ikke snegleproblemet bli like stort med Asiatiske jegersnegler etterhvert? Og så må man ha noe som tar dem igjen?

Omicron
Jeg bare lurte på noe; vil ikke snegleproblemet bli like stort med Asiatiske jegersnegler etterhvert? Og så må man ha noe som tar dem igjen?


Nei ikke i det hele tatt!

Sitat fra reke- og skalldyrbasen:

Hunnene legger ett egg av gangen. Eggene klekkes etter omtrent 30 dager. De små sneglebarna er rundt 1mm store. Etter et par uker kan man lett gjenkjenne fargene og formen som de voksne sneglene har. De nyklekkede snegleynglene flyter ofte på overflaten.

------

Dessuten er disse sneglene fine og dekorative
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap