Lurer fælt på noe, noen som kan svare?

Jeg er nybegynner som akvarist. men følte sterkt at dette var noe for meg så da gikk jeg like greit til innkjøp av et juwel rio 180L. er stor fornøyd så langt. har fått en del fisk i det da jeg kjøpte det med fisk i. jeg har da følgene fisk i:
12 neontetra
4 siamesiske alge spisere
2 fembåndsbarber og en tiger barber
(skal kjøpe flere så stimen blir større. disse fiska er jo velig like så lurte på om de kan gå i samme stim eller må en ha en stim til vær type?)

2 han guppyer
1 black molly og 1 ballong molly
2 suge maller (de mest vanlige)
1 platy. stakkaren er foreløpig alene men skal snart få kjøpt en stim til den
1 dverg gurami.

så er det fem andre som jeg ikke helt vet hva er enda men to av de minste er i tetra familien regner jeg med, de er sølvfarget med rødt rundt øynene.
så er det to andre som er veldig mye skinn i middels store aner ikke hva det kan være og så en an middels stor med svart rugg finne og rødt i kantene på sine andre finner. legger ved noen bilder så kan dere se og kanskje gi meg svar på hva slags fisk dette er?

men så til spørsmålet mitt, er det noen ciklider jeg kan ha oppe i dette karet med mine overnevnte fisk?? eller har dere kanskje noen andre fisk og annbefale? er ute etter noen som er litt str. på og helst med farger
På bildet nr.2 er det Rødmunnstetra.
Bilde nummer 2 er av falsk rødmunntetra. http://akvaforum.no/profile.cfm?id=9111

Dette er en stimfisk, og burde ha flere enn to, i hvertfall 7 eller 8 stykker.

Bare søk på tetra http://akvaforum.no/resultat.cfm?criteria=tetra&x=0&y=0 og let litt så finner du de andre.
Mvh Bernard
Av ciklider så kan du jo prøve Palletciklide eller Rød kurvciklide.
Eller kakadueciklider Det står at disse kan være litt teritoriale under lek, men det er egentlig en veldig fin og rolig fisk...