Hvor kan man få kjøpt billig mineralstein?

Hei
eneste butikken jeg har sett som selger mineralstein er akvariereker.no, men det bør jo være noen andre som selger det også, gjerne litt større og rimeligere?
Mineralstein for reker
kun akvriereker.no so selger "riktige" mineralsteiner andre dyrebutikker selger faxekalk ol,. som ikke er bra i altforstore mengder siden det hever gh mye,.
Takk Filathor

Alltid gode tips å finne her
Hvilke mineraler er det du skal ha?
hei
Sånne som er bra for reker og snegler
Flere på Ebay som har slike
Kunne du gi meg noen direktelink? hva skal jeg passe på evt om jeg kjøper, eller er alle mineral steing bra?

Vil ikke at gh skal øke som bare det...
Det er vel ph som øker ved bruk av disse. Du må bare søke på "mineral stone" eller noe slikt. Kan ikke garantere noe som helst så dette må du evt spørre selgere om.
Må innrømme at jeg ikke vet hva dette er eller hva disse steinen inneholder. Men noe leire med mineraler og da bl a kalk kan det virke som. Hvis bildene stemmer er dette små leireklumper på 2-4 cm som koster til 59 kr stk? Du finner dem bl a her.
Hei
Jeg har handlet mineralstein fra denne selgeren som Nils linker til. Ser at krystall rekene sitter på steinen og knasker litt. Om det funker tør jeg ikke svare på, men tenkte at det koster jo ikke så mye å prøve. Sakura rekene og kirsebær rekene er ikke så aktive på steinene, synes de er rart at det skal være forskjell på det.
Men selgeren aquaticmagic på ebay kan i allefall anbefales.
Lykke til
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap