Dekorering og fisk

lurer på om det er noen flyteplanter ala.lotus som passer til ett 110L akvarium? har fra før 5planter. og 3 scalarer.kunne tenkt meg en stor trerot .
har heller ingen bakgrunn ennå. har dere noen tips til hvilke planter som trives i et såppas lite akvarium? og eventuellt tips til flere fisker.
julie...
lurer på om det er noen flyteplanter ala.lotus som passer til ett 110L akvarium? har fra før 5planter. og 3 scalarer.kunne tenkt meg en stor trerot . har heller ingen bakgrunn ennå. har dere noen tips til hvilke planter som trives i et såppas lite akvarium? og eventuellt tips til flere fisker.


Jeg har også et 110l. Jeg par Pistia flyteplante. Den er pen og formerer seg raskt Du kan jo ha tetra'er i karet ditt, eksempelvis 10 stk. jeg har det og mollyer. er vedlig fornøyd med de Eplesnegler er også kjekke se spiser alger og grønnsaker og er utrolig stilige!!

Som bakgrunn fikk jeg et godt tips av han jeg kjøpte flyteplantene fra. Kan skulle lage bakgrunn av javamose. Feste mosen med strips på en netting. Blir nok kjelpestilig
julie...
har heller ingen bakgrunn ennå..

Du kan også bruke en svart søple sekk.
Har en sånn i min 110L.
Blir ganske fint.
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap