Undervanns tre ???

hvordan lager man et sånt tre ???????
Undervannstre
Du kjøper en rot som har en treaktig form. Så tar du og binder fast en del javamose til rota med fiskesnøre. Dette lar du stå og vokse en stund og til slutt får du et fint undervannstre. Denne linken viser bilde for bilde på hvordan du gjør det.

http://akvariereker.no/ds_product_info.php/cPath/24/products_id/63
takk for svar

vet noen hvor lang tid det tar ca. ?
oi, det var utrolig fint!!! prøver å få tak i sånn javamose, men ingen av dyrebutikkene jeg har vært i har det. hvor kan man få tak i det?
aquadilla
oi, det var utrolig fint!!! prøver å få tak i sånn javamose, men ingen av dyrebutikkene jeg har vært i har det. hvor kan man få tak i det?

Javamose er noe man som oftest kjøper privatpersoner i mellom. Du får holde øye med Planter til salgs her på Akvaforum, så dukker det opp noen som skal selge. Det er ofte man ser det til salgs der.
Busterzoo
Busterzoo på stover i oslo har javamose. Har kjøpt der tidligere. se www.busterzoo.no for adresse og kontakt informasjon.
Javamose
java mose og julemose(christmasmoss) selges også i ålesund i dyrebutikkene der, samt det er tilstadighet folk som selger mose i dotter her på akvaforum,.
jeg har selv en mose dott, kan den brukes til å danne et fint lag med mose ?
Javamose
ja bare spre den utover der du vil at den skal gro,. feste den med fiskesene,eller sytråd. eller gjør som meg bare stikk noen tuster inn i mellom sprekker på røtter ol,. tar ikke mange dagene før den gror fast , og nermest tar fulstendig overhånd
så det er bare å rive den i små eller store biter å spre det rundtomkring i akvariumet ?
Jupp. Men anbefaler å feste det. Og vær tålmodig
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap