Jeg skal kjøpe meg et karr på 160 liter,å i dag har jeg ett på 60 Liter. Det jeg lurer på er,hvordan jeg skal flytte fisken jeg har i dag over til det karret på 160 Liter,hvordan skal jeg går frem for å få dette til? Har ikke hentet karret enda,det er et karr som er 2 år gammelt med bord & utvendig pumpe. Hvordan skal jeg gjøre det med planter som jeg har i dag,skal disse vaskes før jeg har di i det nye karret? Skal jeg pumpe det vannet jeg har i dag over i det andre karret å deretter fylle på med annet vann,slik som jeg gjør når jeg skifter 1/3 del av vannet i 60 Literen? Jeg har tidligere hatt problemer med vannet i det karret jeg har i dag,men det er blitt bra nå,men di på butikken sa at jeg skulle skifte 1/3 del av vannet 1 gang i mnd,men dette er bare tull,jeg må skifte ihvertfall 1 gang i uka hvis vannet ikke skal bli grått å styggt. Har tatt prøver av vannet i dag å det er helt fint,men fiskene mine dør uansett,ikke for at jeg vet hvorfor men slik er det vel bare i en startfase. Men litersyka har tatt meg å jeg vil ha større,så nå trenger jeg litt hjelp til å få dette til å er veldig takknemlig for alle svar å hjelp jeg får fra dere