Vegg akvarium...?

Hei, kom over et vegg akvarium som har målene 200x15x60...

noen som meninger om hva man kan ha oppi det? tviler på at det er så mange fisker som vil trivest der... har tenkt litt på reker da...

Karet har Lcd display som skal måle luft mengde i vann, temp inn/ute, status på pumpe osv. følger med fjernkontroll...

Er dette noe å ha?

Å hatt en veldig stor stim med små fisker hadde jo vært nydelig Er jo ca. 180 liter så er jo ganske stort, men burde nok ikke vært noen store fisk i det.
Jeg ville ha satset på ottoer, snegler eller reker som algeetere, og en stor stim med noen fine små fisker.

Hadde også tenkt å handle dette akvariet en gang, men lurte på hvordan veggen ville tåle akvariet. Over 200 kg er jo ganske mye. Dessuten ville det vært vanskelig å komme til nede i karet for å rengjøre og ordne, siden det blir høyt oppe på veggen,karet er smalt, pluss at dybden er ganske stor. Så jeg la planene på hylla...
Piscator
Hei, kom over et vegg akvarium som har målene 200x15x60...


Dette er de ytre målene, de faktiske målene på akvariet er mye mindre. Tipper at dette akvariet er ca 40-50 liter og prisen er vel en plass mellom 5-10.000 kr. Noe mere håpløst enn å bruke penger på dette vet jeg ikke.
Har nå sett litt rundt på nettet, og karet er på 89 liter. Hvis du skal kjøpe dette, burde du se bakpå hvordan det skal festes til veggen, så du vet om du kan feste det til veggen din...
nyprisen på karret var 12000kr...

jeg bytta d mot noen andre greier da forige eier mistet totalt interessen... så fikk det omtrent for en slikk å ingenting...

der følger med stål vinkler som skruest inn på stenderene, å festest med låse vinkler oppe...

Der er jo kult å ha som plante kar med noen reker oppi lr noe litt levende bilde :P

fikk med alt av utstyr, ink en laang skrubb til glasset...

men får se åssn det blir i mårra når jeg henter det...
Modell Comfort 31980
Abmessungen 1980 x 150 x 600 mm
Beleuchtung 70 Watt
Heizung 300 Watt
Sicherung 10 A
Pumpenleistung 1000 Liter / Stunde
Gewicht 55 kg netto
Volumen 110 Liter
jaja blir jo lett 170 kg da nesten men så fint ut da om det er så stort da. ett av de bedre jeg har sett av vegg kar. men ikke noe jeg hadde kjøpt da. bør være noen solide skruer med de. helst franske treskruer spør du meg da. men kan du ikke ta bilder av baksiden og hvordan det skal henges opp da?
jo han kommer med det i 6 tia i kveld skal ta noen bilder da det ser vertfall utrulig kult ut på veggen hans... =)
da har akvariet komt på veggen... større en jeg trudde :P

legger ved noen bilder...
Tilfeldig bekjentskap
© Thomas Agnor
Reklame for plussmedlemskap