Hvor stor fisk i 200x15x60?

hvor stor fisk kan jeg ha oppi her? med tanke på at akvariet bare er 15 cm dypt...? 110 liter...


Mvh.
Hei du, fett akvarium
Off topic, Hvor kjøpte du det aqvariet? Var knalltøft

Forresten, hadde vært tøft med noen maller nedi
Kan du gi oss de innvendige målene på akvariet? Det er enklere å gi deg gode anbefalinger da.
jeg bytta noe styr mot det... var kjøpt nytt nede på tropehagen zoo i ålesund... her er linken til produsenten https://www.aquawall.de/

ja men er jo bare 15 cm dypt... hvilke maller er små mokk til å snu seg her?


mvh

Nils Vollstad
Kan du gi oss de innvendige målene på akvariet? Det er enklere å gi deg gode anbefalinger da.



karet er 198x54x15 invendig... er bare et alu/stål kabinett som er kledd rundt akvariet... med elektronist styring av foring, luft, co2, temp, o2 nivå, varmekolbe, 2xfiltre, osv osv...
totalt off topic, men jeg tror jeg skriver for flere når jeg spør om å få se flere bilder :P Det så veldig spennende ut... Fin måte å snike inn flere liter i heimen på...
Har du lest denne tråden? Her finner du mange tråder med tanker om hvilke fisk som passe, eller for å være mere nøyaktig hvorfor fisk og planter ikke passer spesielt godt i et veggakvarie.

Jeg tenker at ethvert akvarie skal være minimum slik at fisk skal kunne svømme noenlunde naturlig. Jeg mener at fisk skal kunne snu seg noenlunde naturlig og i et akvarium som er 12-14 dypt bør ikke fisken bli noe større enn 2-4 cm store, eller maks 5 cm.

Hvilke fisk har du selv lyst på? Det er enklere å veilede deg utfra ei ønskeliste enn å sette sammen en gruppe med fisk, som kanskje er helt uinteressant for deg.
Jeg tenkte å få d til å se bra ut med planter å div... å evt. ha en type stimfisk i karret får å livne det opp litt... men jeg har god tid til forslap på ting jeg kan gjøre.. får det blir ikke gjort noe før neste gang jeg kommer hjem fra sjøen...


mvh.

Tilfeldig bekjentskap
© Jan Erik Telnes
Reklame for plussmedlemskap