Pumpe forslag til 60l

Hei!

Begynner å bli lei min innvendig pumpe Hailea HL-ST 400. I løpet av 2 mnd. Etter innkjøring har jeg måttet "rense" den for i det hele tatt få noe utblås på den.
Noen som har tips på hvordan man kan slippe unna med slike problemer? Har i dag tatt ut kullboksen og erstattet den med blåsvamp så får jeg se om ikke det kan hjelpe.

Så om det finnes noen pumper der ute som er MYE bedre en andre kom med tips.

Skal snart sette opp en 180L, er det mulig å bruke utvendig og så kraftig pumpe til 60L?
For å si det mildt: Hailea er ett drittmerke fra kina.

det er veldig mange filtre å velge mellom, men fluval er å anbefale! Fluval 2+ skulle holde til ditt kar.
Ja takk jeg er helt enig dette haleia, men det var det som fulgt emed denne gangen og hadde regnet med at den skulle holde 2 - 4 mnd til jeg har fått opp det nye.

Skal sjekke ut tipset.
Jeg bruker en Eheim 2010 som passer til akvarier opptil 160l i det ene 60l avkarie mitt. og en Eheim biopower 200 som passer til 100-200l akvarie i den andre 60l
er meget fornøyd med disse og har veldig klart vann
Så det bør ikke by på noen problemer å sette inn en som er beregnet på 180L heller da?
Nei Filteret skal alltid være beregnet for (minst) dobbelt så stort kar som du har.
Tilfeldig bekjentskap
© Geir Kristiansen
Reklame for plussmedlemskap