Førstehjelpskrin for akvariet

Jeg har prøvd å lete etter svar på dette i forumet, men finner bare litt her og litt der. Finnes det en anbefaling på hva som bør finnes i huset av "førstehjelpsmedisin for fisk"?
Dråpetester og medisiner.

Det var faktisk en veldig god ide! jeg tror jeg skal lage meg et slikt jeg!
Mona O lagde jo en slik oversikt over medisiner som er kjekke å ha, fiske apoteket tror jeg ho kalte det. Vet ikke hvor den tråden er blitt av. Kanskje man kan søke på fiske apotek og se om det kommer frem.? )
-Knut
Dråpetester og medisiner. Det var faktisk en veldig god ide! jeg tror jeg skal lage meg et slikt jeg! :)

Ja, jeg skjønte jo det Spørsmålet hva hvilke medisiner. Dråpetester har jeg (og det er gøy - nesten som å være tilbake i kjemitimen ).

Skal søke opp apotek når jeg bare har fått lagt bandittene (dvs tre av de fire ungene mine ).
En liten oppskriftsbok ? hehe. Mulig bare for viderekommede, men.
Spørs jo hvilke fisker du har, hvilke medisiner du trenger.
I et vanlig selskapsakvarie, så er vel Esha 2000 og Esha Exit en grei start.
Nå er ikke jeg så god på medisiner, fordi jeg aldri har hatt sykdom. Men eSha 2000 og esha exit er jo godt omtalt.
Har prøvd å finne tråden om dette fiskeapoteket til Mona O, men hun har jo nevnt det i så mange andre tråder, så var ikke så enkelt... Men link det gjerne hvis noen finner
Jeg finner det heller ikke. Men kanskje Mona selv kommer innom og kan linke til den
Det står i Monas akvarierom del 1, på sidene mellom 230 - 260 . Fikk ikke lasta opp siden , bare et lite glimt av side tallet og tror det var en plass mellom de tallene. Jeg får beskjed om at det er feil på web området eller noe i den duren.
Jeg søkte på fiskeapotek i googel og da kom det opp mange sider på Mona.
Tilfeldig bekjentskap
© Tone Andreassen
Reklame for plussmedlemskap