For kort avstand til ciklidepar?

Har en kokosnøtthule til venstre i akvariumet og en steinformasjon til høyre i akvariumet.

Sommerfugl og kakadue er de jeg tenkte å ha.

Vil avstanden bli for kort slik at de vil sloss under lek eller er det nok tror dere?
Tenkte å ha en "gressplen" mellom roten og steinformasjonen så den lager en liten sperring iallfall mellom parene.
Tror det blir for liten plass til å ha mer enn 1par lekende ciklider. Har selv hatt bare et par ciklider i 180liter, med endel andre rolige fisker, og gikk ikke bra. Når yngelen blir frittsvømmende vil foreldrene ta de med seg rundt i akvariet, og med dette vil de jage alle fisker bort. De fiskene som ikke er raske nok vil kunne bli skadet, og hvis de er små kan de bli spist opp.
hadde det hjulpet med å forandre oppsettet litt? slik at det blir mer avgrenset?
Min erfaring med 2 par ciklider (palett og thomasi) er at det går heilt fint, så lenge ein ikkje har store ambisjonar med å få yngel til å vekse opp. Eg hadde dei i eit 120l kar og dei delte karet akkurat i 2 og hadde dette som territorie. Når det eine paret leikte hadde dei litt større territorie, men var aldri fare for andre fisk. Og dei leikte gong på gong, dog uten at yngel vokste opp. Men både palett og thomasiane hadde frittsvømmande yngel mange gonger.

Om det samme gjeld for sommarfugl og kakadueciklide vil eg ikkje påstå, då eg aldri har hatt nokon av dei fiskane, men ville no uansett dele mine erfaringar.

Men som du skriv så kan det hjelpe viss du set opp eit fysisk skilje midt i karet, som tildømes ei stor rot.
Da er jeg litt klokere iallfall hehe.

Får forandre litt på oppsettet tenker jeg.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap