Hva syns dere om 110 litern

hva syns dere om den nye 110 literen hadde vært fint medtips skal få litt røtter også [External Image] [External Image][External Image]
Gunisa Fisa
enda fler bilder



så var det bildene da
Et pent og enkelt akvarium, men tror fiskene dine ville satt pris på flere gjemmesteder. Mer røtter kunne vært et alternativ Innbiler meg at det fort kan bli "kjedelig" når det ikke er så mye å utforske, hehe.
Et bra utgangspunkt. men du mangler definitivt steiner
Fint var det!

men plantene ser kanskje litt oppstilt ut hvis du skjønner hva jeg mener.
men du hadde flotte grønne planter iallefall
ville ikke satt den roten/steinen med Anubiasen pang midt i sentrum av akvariet. Dette ser veldig unaturlig ut.
Som sagt før, steiner trengs, flere røtter hjelper. Gjerne kuper grusen. Så det blir en oppoverbakke mot bakglasset. Da får du mer dybdefølelse med en gang.

Du kan vel gjerne spre sverdplantene litt mer også, de vokser seg fort store og brede, da trenger de litt plass.

Ellers så ser akvariet ut som om du akkurat har starta det, så det må nok modnes litt.

Men det er bare å holde på, er jo kjempegøy
Lurt å bruke vallisneriaen til å dekke pumpehuset, men pass på at de ikke suges fast til innsuget og stenger for dette.

Ellers er jeg enig i at det ser litt tomt ut, litt "nano-aktig" ut om du skjønner..
Kan være lurt å sørge for plantevekst ved bakveggen, siden du ikke har noe bakgrunn på denne, for å skape litt mer dybde.

Roten var veldig pen med anubiasen festet på, men ville nok også plassert den en annen plass en i sentrum.

Jeg ville puttet i flere røtter, som tidligere nevnt i tråden.
Prøv også med planter i litt forskjellig høyde, det vil også gi dybde i karret.
julnil
Lurt å bruke vallisneriaen til å dekke pumpehuset, men pass på at de ikke suges fast til innsuget og stenger for dette. Ellers er jeg enig i at det ser litt tomt ut, litt "nano-aktig" ut om du skjønner.. Kan være lurt å sørge for plantevekst ved bakveggen, siden du ikke har noe bakgrunn på denne, for å skape litt mer dybde. Roten var veldig pen med anubiasen festet på, men ville nok også plassert den en annen plass en i sentrum. Jeg ville puttet i flere røtter, som tidligere nevnt i tråden. Prøv også med planter i litt forskjellig høyde, det vil også gi dybde i karret.


har flyttet rota opp ned som hule til mallen og satt planta sidna valleisineraen
har bakkgrunn i karet bare at det ikke synes så godt
rota står foresten bak de forgrunnsplantene
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap