Guppy fødsel

heikom akkuratt hjem og så at en av guppyene hadde føda skal jeg putte dem over i en annen bolle eller bare la dem være i den de er i fra før av?
og hvor lenge bruker en guppy å føde?
takk til svar
Hvor stort er karet de går i nå? Hvis du ikke har endel flyteplanter så kan de fort bli spist opp. Det å flytte de er jo et alternativ, men du sier bolle, hvor stor er denne bollen? de trenger jo varme og filtrering av vannet.

Ynglen kan jo leve i en fødekasse evt, til de blir litt større, men her kan de ike leve mange ukene.

vet ikke om du ble noe klokere, håper det hjalp deg litt
det er et kar på 250l
ble faktisk litt klokere;D
vet du hvor lenge en guppy fødsel varer noen venner sa det kunne vare 1-2 døgn?
hei

jeg lar guppy yngelen min gå alene i en 20l med innvendig pumpe til dem er ca 7 uker dersom zoobutikken ikke kan ta inn alt jeg har. dem tar imot 4-5 ukergammel yngel.

over til det du lurte på

En lten historie på tampe......

Første fødselen jeg var vitne til tok bare en time, på den tiden kom det 42 små yngler. det var 26 januar. samme hunn startet og føde igår startet fødselen ved et uhell siden hun kom i klem mellom hoven og karret. skulle flytte henne over i fødeboksen siden fødselen nærnet seg. ventet at hunn skulle føde enten i dag eller i løpet av helgen men resten kom idag. fikk reddet 11 av dem som har kommet.

Tilfeldig bekjentskap
©
Reklame for plussmedlemskap