Voldelig kampfisk

Vel voldelig og voldelig, men nå har jeg en kampfisk hann og enn hunn. Hunnen jager konstant hannen, og spiser av alle finnene hans. Han holder på å komme seg etter ich men får jo aldri fred. Bør jeg flytte dem fra hverandre?
De bør flyttes fra hverandre. Det er skjeldent kampfisk hunner og hanner kan gå sammen i harmoni.
I naturen møtes kampfisk kun for å formere seg, så med mindre du har veldig stort kar som er godt beplantet, og fredelige anlagte kampfisker, anbefales det ikke å ha dem i samme kar.
tusen takk for svar, siden jeg ikke har noe tilgjengelig akkuratt nå, så flyttet jeg kampfisk hannen i en fiske pose, og har den oppi akvariet sammen med litt planter og grus og selfølgelig har den tilgang på luft. Så da er de adskilt for øyeblikket. Kan de bo slik?(- skal selføgelig kjøpe en liten boks til den)
Jeg syns heller du skal selge den til noen som har plass i et normalt akvarium.
Jeg syns ikke noe om å kjøpe "en liten boks til den". Det er vel ikke noe godt liv for en fisk.

Selg den heller til noen som kan tilby den en bedre tilværelse enn som så.
Alltid kjekt å se at noen tar til seg tips og råd så fort og greit
Du kan jo vurdere å ha 2 kampfisk-damer? Synes de nesten er like fine jeg
Er ikke alle hunner som kan bo sammen heller, hvis man vil ha hunner sammen burde de vaere sostre fra samme kull som har bodd sammen hele livet, ikke tilfeldige hunner fra dyrebutikken, som har laert aa vokte sitt eget territorie.
Ja det er nok sant, jeg hadde 2 selv et drøyt år. Og de kom fra samme kull. Ingen problemer med de ihvertfall
Dessverre så var de litt for ivrige på maten..så de hoppet ut av foringsluka flere ganger hver..det forkortet nok livet litt :O
Tilfeldig bekjentskap
© LOFFA
Reklame for plussmedlemskap