Mating :)

hei, jeg en gutt på 15 snart 16 of jeg har en 30L hos moren min, og nå skal jeg pussse opp rommet hos far. jeg er hos forledrene mine annen hver uke. og pappa ofte hos kjæresten sin de ukene jeg er hos mamma.. dette betyr at han ikke kan mate de hver dag når jeg er borte. så spm. er:

- de bor bare 5 min. fra værandre så er det mulig å komme etter skolen å mate de?

- kan jeg gi de ferie tabletter store deler av hver andre uke?

- er slik "feriematg" dårlig, jeg mener, det som gjør at alt ikke løsner opp med en gang kan vel ikke være bra for fiskene mine :/
Hvist du har mulighet for å bare stikke innom for å mate dem so gjør det. Du kan også kjøpe en liten for-atomat, men tross alt klarer fisker fint å leve 4-5 om ikke lenger uten serlig mat. Sånn feriefor fører ofte til mye gris og forrurensnig og bør bare brukes ved lange fravær. Men da brude du skifte så fort som mulig for å hindre at fiskene dine dør. Ellerst kan du jo bare be moren din om å gi dem litt mat i ny og ne. Husk dem skal bare fores en gang for dagen og akuratt så mye dem klarere å spise på ett minnut.
håper dette hjelper
Svinsa
Hvist du har mulighet for å bare stikke innom for å mate dem so gjør det. Du kan også kjøpe en liten for-atomat, men tross alt klarer fisker fint å leve 4-5 om ikke lenger uten serlig mat. Sånn feriefor fører ofte til mye gris og forrurensnig og bør bare brukes ved lange fravær. Men da brude du skifte så fort som mulig for å hindre at fiskene dine dør. Ellerst kan du jo bare be moren din om å gi dem litt mat i ny og ne. Husk dem skal bare fores en gang for dagen og akuratt så mye dem klarere å spise på ett minnut. håper dette hjelper :)


Svar heller her
Trådstarter startet to like tråder, og den andre har fått alle de andre svarene fra folk.

Det Mufcy mener er at vi bør fortsette å svare i den andre tråden, slik at det ikke er to like tråder som utvikler seg forskjellig.

LJ
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap