Palettciklide, som er grå?

hei jeg har vært i butikken, og sett at noen av palettene er grå /litt gjennomsiktige, har lest litt og skjønt at dette er fargen de får hvis de ikke trives. 2 spørsmål,

1. hvis jeg kjøper en fisk, som har mistrives farger, vil den få tilbake de flotte fartgene den opprinelig har? eller burde jeg styre unna, de gråe plattene?

2. hvis Paltten får mistrivelses farger, når den er hjmme hos meg, etter at jeg har kjøpt den, er det da noen med vannverdiene? eller er det noe annet som kan gjøre at den mistrives, er opptat av at den trives
det har mest med trivslen. det kan også ha med hvor stor den er. det er ganske vanlig at de er gråe i buttikkene for at de kan gå sammen med fisk de ikke liker
det har mest med trivslen. det kan også ha med hvor stor den er. det er ganske vanlig at de er gråe i buttikkene for at de kan gå sammen med fisk de ikke liker
Fisk, som oss - viser seg gjerne i sin beste prakt rundt store hendelser som dating, bryllup, familieforøkelse/dåp.

Fisk i butikk går ofte trangt, og ofte i ganske åpne kar (liker butikker som bruker røtter og planter i karene), og vil sjelden vise seg ifra sin beste side der.

Eivindr_No
Fisk, som oss - viser seg gjerne i sin beste prakt rundt store hendelser som dating, bryllup, familieforøkelse/dåp. Fisk i butikk går ofte trangt, og ofte i ganske åpne kar (liker butikker som bruker røtter og planter i karene), og vil sjelden vise seg ifra sin beste side der.

så det er ikke en "dårlig" fisk, selvom den er grå aktig?
Om den ser frisk ut ellers, klare øyne, fine finner og ikke skranten - venter den nok bare på fred, ro og det rette "deiten".

Enhver akvarist burde ha forsøkt paletter en gang, det er en fantastisk flott nybegynnerciklide.
Eivindr_No
Om den ser frisk ut ellers, klare øyne, fine finner og ikke skranten - venter den nok bare på fred, ro og det rette "deiten". Enhver akvarist burde ha forsøkt paletter en gang, det er en fantastisk flott nybegynnerciklide. :D

Nybegynner ciklide passer meg gleder meg sykt til å sette et parr ut i akvariet jeg har overtalt mamma til å kjøre meg til Oslo så skal jeg se meg rundt der, så ut til Løren på Akvarium magasinet så leter etter en fin en :P men takk for svar veldig hjelpsomt
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap