Hvilken type oscar?

Heia

Håper noen erfarne her inne kan fortelle meg hvilken type Oscar dette er? Disse to kom hjem til oss for noen dager siden, og det hadde vært greit å vite hva slags type de er. Da går det an å se om jeg finner noe mer informasjon om dem for å lære mer De som hadde dem før mener dette er albino.

Er det noen med trent øye som kan se om hva slags kjønn det er på disse? Jeg kan ikke se umiddelbare ulikheter, og kan tro at dette er av samme kjønn. Den ene som har mest orange er litt større.
Har sett på en del bilder her inne, og ser at finnene på de fiskene er finere enn på de jeg har her hjemme.

Har forstått at disse trenger god plass, og før de flyttet hit hadde er vært i ett annet akvarie med en del mindre fisker som de hadde sett seg behag i.

SÅ: Kjønn og type oscar. Håper noen er snille å hjelper meg ))

Ha en stråååålende dag
Albino Oscar.
Akkurat samme som vanlig Oscar, bare farge forskjell.
"Kjønnsforskjell: Så og si umulig å skille kjønnene utenom lek."
Ja, du ser først forskjellen når de legger kaviaren...;D
Tusen takk for god hjelp Forstår at det er begge hanner om det ikke blir noe kaviar da

De jager av og til litt på hverandre, men dette har de gjort før også. Dessuten spiller de seg opp og vibrerer med finnene til hverandre. Er det bare for å vise styrke eller?

Har dere også tips hvor på nettet jeg kan finne mer informasjon om Oscar?

De er iallfall super tamme og kan spise av hånden. Er helt ville når vi kommer nært glasset. Får de en reke i lake er de helt i ekstase

Igjen, tusen takk for hjelp så langt
Hehe : ) Jaja, klart dem knuffer litt på hverandre...

http://www.oscarfishlover.com/the-oscar-fish
Sjekk ut den. Ellers er det bare og bruke google "Oscar fish" Også kommer det opp plenty sider.
Oppførselen kan også være en "test" mellom kjønnene for å avgjøre kompabilitet og foreldre-evne. Time will tell! ;D

Ved bruk av reker i lake, ville jeg ha vært forsiktig. For mye av dette gir fisken mat med HØYT innhold av salt og konserveringsmidler.
Eivindr_No
Oppførselen kan også være en "test" mellom kjønnene for å avgjøre kompabilitet og foreldre-evne. Time will tell! ;D Ved bruk av reker i lake, ville jeg ha vært forsiktig. For mye av dette gir fisken mat med HØYT innhold av salt og konserveringsmidler.


Jeg vet Bare til "kos". De er vant med det også for den del. Kanskje de er godt herdet?
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap