Palletciklide som skylder gjellene i sand?

hei jeg satt, meg ned for å se på de nye fiskene mine, to paletter. jeg så at hannen knasket litt på sanden før han skyldte noe ut gjennom gjellene tror jeg :O resten spyttet han ut gjennom munnen.

er dette normalt, eller er fisken min stien spiser?
Heilt normalt. Palettane siler sand mellom gjellene for å leite etter mat=)
Der var de i hus ja! De er kjempeflotte som nybegynner-ciklide, og om 2-3 uker har du sikkert yngel allerede om de finner en hule de liker i akvariet ditt.
jepp jepp de har ikke fått noen ordentlig hule enda, men får det på torsdag de har et godt gjemmested under rota mi fortiden.

men jeg lurer på, jeg ser at det ligger avføring på bunnen? tror jeg, små tykke "tråd stumper" jeg har jo ciklidesand, hvordan skal jeg få vekk dritten?
man "slamsuger" ved vannbytte, altså suger ut løst bøss. Søk litt rundt her - så finner du fort mange tips på dette.
Eivindr_No
man "slamsuger" ved vannbytte, altså suger ut løst bøss. Søk litt rundt her - så finner du fort mange tips på dette.



har søkt en del, men finder ingen ting kan du enten gi emg en link, eller tips ?
Se på denne linken, ang. rengjøring av sand.
HvemErJeg?
Se på [URLBLOCK1], ang. rengjøring av sand.



super film! men skal liksom støvsuge takk skal du ha!
Jeg fant filmen ved å søke litt her inne på AF. Noen andre hadde lagt ut en link til den i en annen tråd. Den som søker den finner.
hehe jeg sliter litt med å forstå forumet her inne, men jobber med det
Hvis det ikke kommer opp noen treff når du søker "vanlig" er det bare å trykke på google-søk knappen litt lenger ned på siden. Da får du helt sikkert treff.
Tilfeldig bekjentskap
© Liz Helen
Reklame for plussmedlemskap